کد خبر : 1345778 | 11 مرداد 1395 ساعت 22:56 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسیر سرعت آنها شدیم

دایی: مساوی عادلانه ترین نتیجه بود

علی دایی سرمربی نفت تهران پس از شکست تیمش مقابل سپاهان با چهره‌ای غضبناک نشست خبری خود را شروع کرد.

دایی: مساوی عادلانه ترین نتیجه بود

به گزارش "ورزش‌سه"،  دایی گفت: برای هر دو تیم بازی سختی بود، ما بازی را خوب شروع نکردیم و به سپاهان موقعیت دادیم که سپاهان می‌توانست 3، 4 گل به ما بزند. البته دروازه بان ما خوب کار کرد اما بعد از گلی که خوردیم از سپاهان بهتر بودیم. اما متاسفانه گلر حریف عکس‌العمل های خیلی خوبی نشان داد. در نیمه دوم بازی دست ما بود اما سپاهان هم روی بازیکنان سرعتی‌اش به ما ضدحمله زد.

 


دایی در ادامه گفت: هرچه از بازی‌ها بگذرد، تیم ما بهتر می‌شود. ما در فاصله زمانی بعد از بازی استقلال زیاد نتوانستیم کار کنیم اما انشااله در تعطیلات شرایطمان بهتر می‌شود. امروز سپاهان با بازیکنان سرعتی‌اش اساس کار خود را روی کار ضدحمله گذاشته بود و بازیکنان ما هم به جای اینکه تاخیر بدهند اسیر حرکت‌های آنها شدند.

 

دایی درباره داوری بازی هم گفت: دیگر حرفی برای گفتن نداریم مگر بارهای قبل که اعتراض کردیم چه اتفاقی افتاده است که حالا بااعتراض بخواهد شرایط تغییر کند.  

 


سرمربی نفت در پایان حرف‌هایش درباره بازی دفاعی سپاهان در دقایق آخر هم گفت: طبیعی است ما هم اگر در اصفهان در این شرایط قرار بگیریم همین کار را می‌کنیم. البته این را هم بگویم که اگر فرصت‌های ما در نیمه اول و دوم گل می‌شد، ما حداقل به مساوی می‌رسیدیم که این نتیجه عادلانه بود.

دیدگاه‌ها