کد خبر : 1345810 | 11 مرداد 1395 ساعت 23:37 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان در فاز دفاعی عالی بود

حمدی‌نژاد: مدیران هم مثل بازیکنان هستند

تیم سپاهان در ورزشگاه تختی و در هفته دوم بازی‌ها موفق شد تیم نفت تهران را از پیش رو بردارد. تک گل سپاهان روی خطای پنالتی وحید حمدی نژاد روی داشت، که او به شدت به تصمیم داور معترض بود.

حمدی‌نژاد: مدیران هم مثل بازیکنان هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، مدافع تیم نفت تهران که در صحنه منجر به پنالتی روی فرید بهزادی مرتکب خطا شد در مورد شرایط بازی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: این دیدار بازی خوبی برای تیم ما بود. چون ما در نیمه اول بازی خوب و پایاپایی با سپاهان انجام دادیم و در دقایقی حاکم مطلق بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را بدست آوردیم. ولی سپاهان در لاک دفاعی فرو رفته بود و کار دفاعی را به نحو احسن انجام می دادند، البته ما هم در موقعیت هایی که بدست آوردیم خوب عمل نکردیم. به هر حال فوتبال همین است و ما هم هفته به هفته بهتر خواهیم شد و به امید خدا برای کسب اولین برد در بازی بعدی تلاش خواهیم کرد.


وحید حمدی‌نژاد در مورد انتشار قرارداد بازیکنان بیان کرد: این کار اصلا حرفه‌ای نیست. ما همیشه این موضوع را تکرار می کنیم ولی باز همان اتفاق می افتد و کسی توجه نمی کند. من یک سوالی از مدیران دارم؛ چرا قرارداد مدیران و امور مربوط به آن‌ها منتشر نمی شود. بازیکنان هم مثل مدیران هستند، اگر بازیکنی قرارداد کمی دارد این موضوع دلیل بر بد بودن او نمی شود و انتشار قراردادها در آینده حرفه‌ای بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. ضمن اینکه وقتی بازیکنان از قرارداد هم مطلع باشند این موضوع بر رابطه آن‌ها با هم اثر می‌گذارد.


وحید حمدی نژاد در مورد اعتراض شدید او به داور در صحنه پنالتی اضافه کرد: چیزی که من دیدم خطا پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد. این چیزی بود که من دیدم و به خاطر همین موضوع اعتراض کردم. حالا دیگر باید کارشناسان صحنه را ببینند و در مورد آن نظر بدهند.

دیدگاه‌ها