کد خبر : 1345872 | 12 مرداد 1395 ساعت 09:22 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

جان سالم به در بردیم

امیدوارم بهترین نتیجه را در ریو بگیریم

آروین معظمی گودرزی به عنوان جوان‌ترین رکابزن ایرانی حاضر در المپیک می‌گوید کاش سفر به برزیل جور دیگری برنامه ریزی می‌شد.

امیدوارم بهترین نتیجه را در ریو بگیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، آروین معظمی، در خصوص ارزیابی‌اش از تور چین گفت: تور چین برای یک برنامه تمرینی خوب بود. هر چند تور سنگینی بود و ما ۱۳ روز متوالی در مسابقه بودیم اما باز هم رقابت خوبی بود و مسیرها طوری بود که ما در شرایط سخت برای طی کردن مسیرها رکاب زدیم و توانستیم با موفقیت تور را تمام کنیم. 

 

وی افزود: من در تیم پیشگامان حاضر بودم و خوشبختانه بچه ها تلاش کردند تا بتوانیم بهتری نتیجه را بگیریم و در نهایت در رده سوم تور ایستادیم. خوشحالم که نتایج تیم در این رقابتها خوب بود. 

 

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به المپیک در روزهای اول این تور بین المللی هم گفت: با انتخابم برای المپیک بار روانی که برای تمرینات و حتی حضور در تور داشتم برداشته شد و با خیال راحت رکاب زدم. زیاد تحت فشار نبودم و تلاش کردم با یک عملکرد خوب به تیمم کمک کنم. 

 

وی در خصوص اینکه آیا مسائلی از قبیل سخت بودن مسیرهای تور چین، آب و هوا و چند برخورد در تور چین آسیبی به وی زده است یا خیر؟ تصریح کرد: تنها یک سرماخوردگی کوچک به خاطر شرایط بارانی در یکی دو مرحله تور داشتم که همان زمان برطرف شد. یکی دو برخورد هم در مسیرهای تور اتفاق افتاد که خوشبختانه ما آن مسیر را رد کرده بودیم و بعد این تصادف ها رخ داد و از این اتفاق جان سالم به در بردیم!

 

معظمی که ۲۶ ساله و جوان ترین دوچرخه سوار تیم ایران در المپیک ریو است، خاطرنشان کرد: ای کاش برنامه زمانی سفرمان طور دیگری بود. ما بعد از یک بعد مسافت سخت و طولانی به تهران رسیدیم و بلافاصله در کمتر از یک روز استراحت راهی ریو شدیم. این مسئله ساعت برنامه بدنی ما را بهم خواهد زد. 

 

وی در پایان گفت: ما تنها ۶ روز برای رسیدن به شرایط کامل بدنی برای حضور در بازیهای المپیک فرصت داریم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط اوج و فرم خود بازگشته و بتوانیم بهترین نتیجه را در المپیک برزیل بگیریم. 

دیدگاه‌ها