کد خبر : 1345905 | 12 مرداد 1395 ساعت 11:02 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

در فدراسیون فوتبال و در حضور مدیران

آزمایش کی روش جیووا را مردود کرد!

قرارداد با جیووا در دوره مدیریت علی کفاشیان منعقد شد اما تبعات آن دامن مهدی تاج را فرا گرفته است و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال به طور جد می کوشد این قرارداد را لغو و اسپانسر جدید را جایگزین کند.

آزمایش کی روش جیووا را مردود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که علی کفاشیان می خواست جیووا را به عنوان اسپانسر تیم ملی انتخاب کند نظر کی روش را هم جویا شد اما سرمربی تیم ملی پای خود را از این جریان بیرون کشید و حتی در برهه ای که کی روش در پرتغال بود می خواست نماینده شرکت ایتالیایی را برای ملاقات با وی به پرتغال بفرستد که کی روش قبول نکرد!


در آن روزها قابل پیش بینی بود کی روش از فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه در جریان تعیین اسپانسر تیم ملی با وی مشورت نشده، ناراحت است! به همین خاطر حاضر نشد در مورد کیفیت محصولات جیووا صحبتی با فدراسیون فوتبال انجام دهد! خبر این ناراحتی خیلی زود به ملی پوشان رسید و هیچ یک از آنها در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی شرکت نکردند!


کی روش می دانست اکنون هم اگر نظری بدهد تاثیرگذار نیست چرا که فدراسیون فوتبال جیووا را به عنوان اسپانسر تیم ملی برگزیده بود و تنها می خواست در این مسیر رضایت کی روش را به همراه داشته باشد که سرمربی تیم ملی خیلی زود به این مسئله پی برد و پای خود را از این ماجرا بیرون کشید.


اما بعد از انتخاب جیووا به عنوان اسپانسر تیم ملی و رسیدن محموله این شرکت به تهران کی روش در فدراسیون فوتبال و در حضور تاج و دیگر مسئولان آزمایشاتی روی پیراهن جیووا و هم چنین برندهای معتبر دنیا انجام داد و از حاضران خواست خود نتایج آزمایشات را ببینند و نظر بدهند و این جا بود که مهدی تاج، محمد رضا ساکت و دیگر مدیران فدراسیون فوتبال فهمیدند چه فاصله ای بین برندها وجود دارد.


حال اهرم فدراسیون فوتبال یک بند مهم است. بندی که خوشبختانه با این مضمون در قرارداد گنجانده شده است، اگر کیفیت لباس های ارایه شده از شرکت جیووا خوب نبود فدراسیون فوتبال می تواند قرارداد را فسخ کند. اتفاقی که به زودی رخ خواهد داد.


شاید برایتان جالب باشد که بدانید هم اکنون تیم های ملی نوجوانان و جوانان در اردوهای برون مرزی و بازی های دوستانه ای که انجام می دهند از البسه آل اشپورت استفاده می کنند و فدراسیون فوتبال راضی به خرید از شرکت جیووا نیست!

دیدگاه‌ها