کد خبر : 1346348 | 13 مرداد 1395 ساعت 20:26 | 219K بازدید | 1 دیدگاه

نباید من را اعدام کنند!

رضائیان: اشتباه کردم، نه تخلف

مدافع راست ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس امیدوار است در جلسه با سرپرست این باشگاه شرایط بازگشتش فراهم شود.

رضائیان: اشتباه کردم، نه تخلف

رامین رضائیان در گفت‌وگو با ورزش سه"، پیرامون جلسه امروز خود در باشگاه پرسپولیس گفت: من به باشگاه رفتم ولی آقای طاهری تشریف نداشتند و آقای ترکاشوند آنجا بود که این اتفاق من را متعجب کرد چون وقتی از باشگاه تماس گرفتند قرار شد زمانی که رفتم صحبت‌های نهایی برای بازگشتم را انجام دهم ولی به دلیل اینکه آقای طاهری نبود، جلسه نیمه کاره ماند.


او ادامه داد: آقای ترکاشوند در جلسه امروز شرط غیر منطقی را برای من مطرح کرد ولی امیدوارم در جلسه بعدی که با آقای طاهری برگزار می‌شود، این موضوع متفاوت باشد.

رضائیان خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاد روی اشتباه من بود و به این موضوع اعتراف می‌کنم ولی طوری نباشد که من را اعدام کنند!


این مدافع ملی پوش با اشاره به مصاحبه اخیر طاهری مبنی بر اینکه جدایی رضائیان از پرسپولیس تخلف بوده است، ابراز کرد: هیچ تخلفی در کار نبوده و قطعا کمیته انضباطی به سود من رای خواهد داد چون به صورت قانونی از پرسپولیس جدا شدم؛ رفتن من اشتباه بود، نه تخلف که آن را بارها گفتم و می‌گویم؛ دلم پیش هواداران پرسپولیس گیر کرده بود و می‌دانم اشتباه کردم و همیشه می‌گویم کار من اشتباه بود.
 

رضائیان خاطرنشان کرد: تمام هواداران پرسپولیس می‌دانند سال گذشته حتی یک میلیون تومان هم جریمه نشدم و با جان و دل در تمام مسابقات به میدان رفتم؛ در این فصل هم اگر بتوانم با پیراهن مقدس پرسپولیس بازی کنم چند برابر فصل اخیر کار خواهم کرد ولی حالا بحث تخلف پیش آمده است که خودم هم تعجب می‌کنم؛ اشتباه کردم ولی حالا با تمام وجود و دلم می‌خواهم به پرسپولیس برگردم؛ امیدوارم مشکلی در این راه ایجاد نشود و با مهربانی برخورد کنند ولی آن شرط آقای ترکاشوند واقعا غیر منطقی بود.


این مدافع اذعان کرد: الان وقت صحبت کردن راجع به تخلف و انضباط نیست؛ من دلم پیش هواداران گیر کرده بود و می‌خواهم قولم به آنها را عملی کنم و برای سربلندی پرسپولیس قدمی بردارم؛ از آقای طاهری می‌خواهم به من نگاه یک پسر پرسپولیسی داشته باشد.


رضائیان در پایان گفت: می‌خواهم اشتباهم را با جان و دل برای پرسپولیس جبران کنم تا دل هواداران شاد شود.

دیدگاه‌ها