کد خبر : 1346352 | 13 مرداد 1395 ساعت 20:36 | 117.7K بازدید | 0 دیدگاه

رامین بازیکن خوبی است اما داورمان کمیته انضباطی است؛

واکنش‌طاهری به بازگشت رضاییان؛ متخلف است!

علی اکبر طاهری که با توجه به جلسه ای خارج از باشگاه با رامین رضاییان در زمان حضورش در ساختمان باشگاه ملاقات نداشت، نسبت به بازگشت این بازیکن به پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش‌طاهری به بازگشت رضاییان؛ متخلف است!

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست پرسپولیس در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: حضور رضاییان در پرسپولیس الزاماتی دارد که باید رعایت شود. او با تیم پرسپولیس قرارداد داشته و قراردادش را فسخ نکرده بوده که به تیم ریزه اسپور رفته و این خودش بار انضباطی دارد. نه تنها در باشگاه پرسپولیس، بلکه در فدراسیون فوتبال این روند باید طی شود. ما پیگیر این موضوع هستیم و از لحاظ فنی می دانیم که رامین بازیکن خوبی است ولی باید این مراحل طی شود.


رضاییان تخلف کرده است
با توجه به جلسه ای که داشتم کمی دیر آمدم چون قرار بود با رامین صحبت کنم. با این حال رضاییان تخلف بزرگی کرده است شاید در این زمینه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم ورود کند و بخواهد در این باره رای صادر کند اما با توجه به بندهای قرارداد ما و رامین رضاییان داور میان ما و او کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. حال اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید در این زمینه جلسه برگزار و تصمیم‌گیری کنیم.

دیدگاه‌ها