کد خبر : 1346825 | 15 مرداد 1395 ساعت 21:50 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی های این تیم برای بازیکنان است اما ...

کاظمی: شکست‌های سیاه‌جامگان برای من است

سرمربی تیم سیاه جامگان می گوید این تیم ضعف هایی دارد که باید در تعطیلات از بین برود، کاظمی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از گل اول، بازی را رها کردند.

کاظمی: شکست‌های سیاه‌جامگان برای من است

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از شکست تیمش در دیدار برابر سایپا می گوید: پیروزی در هر دیدار برای بازیکنان تیم است و شکست ها هم برای من، بنابراین باخت در این بازی برای من است، دیدار امروز را در حالی شکست خوردیم که دلایلش به خودمان بازمی گردد. ما دچار غرور کاذب شده بودیم اما گل اولی که دریافت کردیم آن را از بین برد، گلی که از روی حادثه پذیرفتیم.


سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کردیم که باید این روزها را هم ببینند، البته ما هنوز تیم نشدیم و باید از تعطیلات استفاده کنیم و خودمان را هماهنگ کنیم.


کاظمی در ادامه گفت: بچه‌ها در این بازی بد عمل نکردند، از نظر تاکتیک‌پذیری طبیعی است هفته سوم هیچ تیمی خوب نباشد، ما هنوز آن شخصیتی که تیم مان گل خورده را جبران کند و بازی را به سود خودش کند، پیدا نکرده ایم. باید شناخت مان از یکدیگر بالا برود تا ضعف هایی که داریم از بین برود، این تیم هنوز بزرگ نشده است چرا که اگر سیاه جامگان اکنون تیم بزرگی بود پس از گل اول بازی را رها نمی کرد.


او درباره داور این بازی گفت:به نظر من داوری به غیر از خطایی که بر روی حمید علی‌عسگر رخ داد و نادیده گرفت، هیچ اشتباهی نداشت.


سرمربی سیاه جامگان درباره استفاده از دروازه بان برزیلی در این بازی گفت: از نظر شما ناصری عملکرد خوبی داشته اما ما در آنالیز فنی ما مشکلاتی را در وی دیدیم،دروازه بان امروز ما چه مشکلی داشت؟ گلری که در بوتافوگو بازی کرده، 10 گل دیگر هم بخورد باز هم می‌گویم گلر من است. حتما آنالیزی کردم که او را به بازی گرفتم. مگر ناصری فصل قبل درون دروازه تیم ما بود؟


کاظمی ادامه داد: من باید تصمیمی بگیرم که به سود تیم و استانم باشد، نمی توانم به خاطر داد و فریاد کسی دروازه بان و یا مدافع مان را عوض کنم، قطعا اشتباه هم ممکن است داشته باشیم، ما در این بازی به این دلیل شکست خوردیم که بازیکنان مان اشتباه کردند نه دروازه بان.

دیدگاه‌ها