کد خبر : 1346990 | 16 مرداد 1395 ساعت 11:33 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی به خاطر شکایت روابط عمومی باشگاه به کمیته انضباطی احراز شده

آذری: منظور یحیی را از برخی‌ها نمی‌دانم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: یحیی گل محمدی به خاطر شکایت روابط عمومی باشگاه به دلیل یک مصاحبه به کمیته انضباطی احضار شده است.

آذری:  منظور یحیی را از برخی‌ها نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید آذری  در مورد پیروزی ذوب آهن مقابل فولاد گفت: تیم ما مشکلی ندارد ما دو بر صفر فولاد خوزستان را با ارائه یک بازی عالی و جوانمردانه شکست دادیم. در گرمای 50 درجه اهواز برد خوبی را بدست آوردیم و از کادر فنی هم تشکر می‌کنیم که توانستیم یک برد خارج از خانه بدست آوریم.

 

وی در مورد وضعیت یحیی گل محمدی گفت: ایشان فردا باید به کمیته انضباطی بیایند و توضیحات خود را ارائه کنند و کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گیری می‌کند.

 

آذری در مورد کامنتی که ظاهراً مخاطبش گل محمدی بوده منتشر کرده گفت: کامنت‌های من عمومی است و رویکردش مربوط به شخص خاصی نیست و اینستاگرام  من نیز صفحه عمومی است.

 

وی در مورد علت شکایت از گل محمدی گفت: روابط عمومی باشگاه به خاطر یک مصاحبه از گل محمدی شکایت کرده و ایشان باید در کمیته انضباطی حاضر شوند و توضیحات خود را ارائه کنند آیین نامه انضباطی ما به تصویب و تائید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم رسیده است.

 

وی در مورد اینکه احتمال دارد با گل محمدی توافق کنند یا نه گفت: بحث توافق مربوط به ابتدای فصل است دو بند از مفاد قرارداد خدشه دار شده و به گل محمدی باید در مورد این مسائل در کمیته انضباطی توضیحات خود را ارائه کند.

 

مدیرعامل ذوب آهن در مورد سایر اعضای کادر فنی گفت: سایر اعضای کادر فنی مشکلی ندارند آنها روز گذشته هم همراه تیم به اهواز رفتند و فقط یک شکایت از گل محمدی به کمیته انضباطی شده است.

 

وی در مورد کامنتی که گل محمدی در اینستاگرام منتشر کرده و گفته برخی تا دیروز به خاطر رفتن در لیگ اشک شوق می‌ریختند گفت: نمی‌دانم منظور او از برخی چه کسانی هستند. اما ما یک ضرب المثل در اصفهان داریم که می‌گوید پنبه دزد دستش را به ریشش می‌کشد و من نظری هم در مورد کامنت گل محمدی ندارم.

 

آذری تاکید کرد: گل محمدی یک مربی اخلاق مدار است و من همواره بر اصول حرفه ای و اخلاقی هم پایبند هستم. منافع باشگاه برایم از همه چیز مهم تر است اما اجازه شیطنت علیه گل محمدی را هم به برخی افراد خاص نمی دهم.


 

دیدگاه‌ها