کد خبر : 1347029 | 16 مرداد 1395 ساعت 13:40 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا شرایطم صددرصد نیست

نوروزی: رکورد گلزنی‌ام تقدیم به همایون بهزادی

وقتی به رضا نوروزی می‌گوییم که او با رکورد گلزنی شادروان همایون بهزادی به استقلال مساوی کرده بیشتر خوشحال می‌شود.

نوروزی: رکورد گلزنی‌ام تقدیم به همایون بهزادی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه نفتی‌ها یک روز بعد از درخشش مقابل استقلال به سوالات ما پاسخ می‌دهد. در حالی که به نظر می‌رسد انرژی مثبت مسابقه دیشب هنوز در تن او باقی مانده است.


این گفت‌وگو را بخوانید:


به حرف و حدیث‌ها اهمیت نمی‌دهم
زیاد به حرف و حدیث‌هایی که درباره خودم می‌شنوم اهمیتی نمی‌دهم. من دیر به صنعت اضافه شدم، یک هفته پیش از شروع رقابت‌ها لیگ به اینجا آمدم خب قطعا نیاز به هماهنگی دارم و این موضوع هم زمان‌بر است. در کل شرایطم صددرصد نیست به همین دلیل به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شوم. در حال حاضر برای اینکه بتوانم خودم را به شرایط مسابقات برسانم تمرینات اختصاصی انجام می‌دهم که با سایر نفرات تیم هماهنگ شوم که این موضوع همانطور که گفتم زمان‌بر است. ان‎شاءالله رفته‌ رفته به هماهنگی لازم خواهم رسید.


همسانی با همایون خان خوشحال‌کننده است
گلزنی به استقلال حس و حال خودش را دارد و هم این موضوع را زیاد تجربه کرده‌ام و هم خیلی دوست دارم علی‌الخصوص که برای دهمین بار این گلزنی اتفاق افتاده است. در ضمن اینکه رکوردم با شادروان بهزادی یکی شده است هم خوشحالی‌ام را مضاعف می‌کند. باز هم هنوز وقت دارم که به استقلال گل بزنم و تلاش می‌کنم که در بازی برگشتم هم بتوانم این رکورد را افزایش دهم که اگر این اتفاق هم بیافتد باز هم رکوردم را به همایون خان تقدیم خواهم کرد.


اولویتم گلزنی برای صنعت است
برای اینکه بتوانم به مقام آقای گلی برسم انگیزه دارم و تمام تلاشم را هم به کار خواهم بست اما اولویت اولم گلزنی برای صنعت نفت و مثمرثمر واقع شدن در این تیم است. حالا اگر در کنار این مسئله بتوانم آقای گل هم شوم خیلی خوب است و خیلی انگیزه دارم که بعد از این 2 سال که از فوتبال دور بودم بار دیگر گلزنی کنم و نتیجه‌ای که می‌خواهم را کسب کنم.


لیگ‌برتر جایی برای تست و آزمایش نیست
تیم ما جوان است و در کل 3، 4 بازیکن باتجربه دارد و یکسری از بازیکن‌ها سال اولی است که در لیگ‌برتر حضور دارند. این شرایط را کمی برای صنعت سخت می‌کند گرچه انگیزه هم در تیم ایجاد می‌کند. لیگ‌برتر جایی برای تست و آزمایش نیست. فکر می‌کنم با وجود بازیکنان خوبی که در صنعت حضور دارند ولی باز از نظر یارگیری کمبود داریم ولی امیدوارم در ادامه بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم اما رمز موفقیت تیم ما یکدلی و دوندگی بچه‌هاست. امیدوارم بتوانیم با همین تلاش و دوندگی نتیجه خوبی برای تیم رقم بزنیم و در لیگ‌برتر ماندگار شویم و رتبه خوبی هم کسب کنیم.


لیگ‌برتر ایران فرسایشی است
تیم صنعت به نسب سایر تیم‌های لیگ‌برتری کمتر دستخوش تغییر شده و این خود یک پوئن مثبتی برای نفت محسوب می شود. به طور مثال استقلال نیمی از بازیکنانش که در زمین حاضرند جدید هستند و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. اما تیم ما به نسبت سال گذشته تنها یک تغییر داشته است که این موضوع خیلی می‌تواند به صنعت کمک کند.  خب همانطور که می‌دانید لیگ‌برتر ما فرسایشی است یعنی شما اگر بازیکن کمی در تیم داشته باشید نمی‌توانید در لیگ دوام بیاورید ولی خب بازیکن‌های خوبی در تیم حضور دارند. یکی از عوامل برد ما در این یکی، دو بازی اخیر فکر می‌کنم همین بازیکن‌هایی بودند که از سال گذشته در تیم حضور داشتند و در کنار هم بازی می‌کردند.

دیدگاه‌ها