کد خبر : 1347047 | 16 مرداد 1395 ساعت 14:24 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی: تمام ذهنم درگیر گلزنی است

مهدی ترابی با درخشش مجدد در جمع دو گله های لیگ قرارگرفت.

ترابی: تمام ذهنم درگیر گلزنی است

به گزارش "ورزش سه"، ترابی درباره رقابشان مقابل سیاه‌جامگان گفت: بازی خوبی را مقابل سیاه‌جامگان به نمایش گذاشتیم. تمام بچه‌ها در این بازی یکدل شده بودند که هرطور شده 3 امتیاز بازی را کسب کنیم که خب به هدفمان هم رسیدیم. ان‎شاءالله بتوانیم در بازی‌های دیگرمان این سیر صعودی را داشته باشیم.


وی در ادامه افزود: میزبانی سیاه‌جامگانی‌ها خیلی خوب بود، تمام شرایطی که در این بازی ایجاد کرده بودند مناسب یک بازی در سطح لیگ‌برتر بود. ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما توانستیم در نهایت به گل برسیم. موقعیت‌های گلزنی بیشماری داشتیم اما از موقعیت‌هایمان آنطور که باید و شاید استفاده نکردیم.


او درباره موقعیت که حسن‌زاده‌ ایجاد کرد و در نهایت به گل تبدیلش کرد گفت: من موقعیتی که مسعود حسن‌زاده‌ ایجاد کرده بود را به گل تبدیل کردم و اگر آن توپ گل نمی‌شد مطمئنا در نیمه دوم گل می زدم چون تمام عزمم را جزم کرده بودم که در نیمه دوم گل بزنم چون من در تمرینات بیشتر روی گلزنی کار می‌کنم و وقتی که در زمین حاضر می‌شوم فقط به این هدف می‌آیم که گلزنی کنم و تمام ذهنم درگیر همین موضوع است. در حال حاضر تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم در هر بازی بتوانم گلزنی کنم.


ترابی درباره بازی هفته آینده‌شان هم خاطرنشان کرد: هفته آینده هم مقابل یک تیم دیگر مشهدی بازی داریم و از همین امروز تمام تمرکزمان و تمریناتمان را برای گذر از این تیم به کار خواهیم بست و مطمئن باشید هفته آینده هم تنها برای کسب 3 امتیاز مقابل آنها حاضر خواهیم شد.


هافبک سایپا در پایان درباره روند تیم‌ها در ابتدای فصل و تاثیر آن در ادامه لیگ اینطور توضیح داد: ابتدای فصل به دلیل اینکه تیم‌ها هنوز کیفیت لازم خود را به دست نیاورده‌اند کسب امتیاز کمی سخت است و همین امتیازات در پایان فصل تاثیرگذار خواهد بود. ما در این 3 بازی توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم و در ادامه سعی می‌کنیم به این روند خوبمان ادامه دهیم تا در پایان فصل دچار مشکل نشویم.

دیدگاه‌ها