کد خبر : 1347092 | 16 مرداد 1395 ساعت 16:43 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی: خطا روی من قطعا پنالتی بود

با خطای روی میلاد جهانی در محوطه جریمه یک پنالتی به تیم صنعت هدیه شد.

جهانی: خطا روی من قطعا پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی درباره بازی در استادیوم آزادی مقابل هواداران پرشور استقلال گفت: این را می‌دانستیم که استقلال برای برد پا به میدان می‌گذارد و علاوه بر آن بازی در ورزشگاه آزادی بود و قطعا هوداران بیشمار استقلال در این بازی حاضر می شدند اما ما با این اوصاف طبق برنامه‌ کادرفنی پیش رفتیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان کنیم.


وی در ادامه افزود: در آزادی مقابل آن همه جمعیت و رقابت با بازیکنان اسمی و بزرگ بسیار لذتبخش است. البته من سابقه رویارویی با این تیم را در آزادی داشتم اما این بازی به نسب سایر بازی‌ها متفاوت بود چون هیچ کس فکر نمی‌کرد که صنعت بتواند اینطور در این بازی حاضر شود و آن هم در دقایق پایانی نتیجه بازی را به سود خود به پایان ببرد.


او درباره اعتراض استقلالی‌ها به پنالتی‌ای که توسط داور گرفته شد هم گفت: من با دوربین نود هم مصاحبه کردم و به آنها هم گفتم خطایی که رویم صورت گرفت صددرصد پنالتی بود و داور به درستی تشخیص داد. یک بار روی علی عبدالله‌زاده مدافعان استقلال خطا انجام شد که داور آن خطا را ندید ولی شک نکنید که خطای روی من پنالتی بود.


هافبک صنعت در پایان درباره رقابت با بازیکنان استقلال هم خاطرنشان کرد: دفاع استقلال به دلیل اینکه محکوم به برد بودند تمرکز لازم را نداشتند. هوادارانشان هم روی روند بازی‌شان فشار زیادی وارد می‌کردند که خب همین مساله تاثیرگذار است.

دیدگاه‌ها