کد خبر : 1347242 | 16 مرداد 1395 ساعت 22:55 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی:ماشین‌سازی فقط برتری بازیکن داشت

سرمربی صبای قم به تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل ماشین سازی پرداخت.

مرفاوی:ماشین‌سازی فقط برتری بازیکن داشت

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: بازی پایاپایی بود ولی مشکلات فنی داریم که باید روز به روز بهبود ببخشیم. از نظر تاکتیکی و آمادگی بدنی تمرینات را دیرتر شروع کردیم. ماشین سازی 40 روز زودتر از ما تمرین کرده بود. بازیکنان زیادی از دست دادیم ولی حالا باید دست به عصا حرکت کنیم تا شرایط تیمی ما به مرز ایده‌آل برسد.


او ادامه داد: به دلیل ضعف بدنی در دقایق آخر گل خوردیم و بازیکن از روی فشار زیاد بدنی اشتباه کرد و گل خوردیم. می توانستیم برنده بازی باشیم ولی بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و زحمت کشیدند. موجودی ما همین است و امیدواریم در مسابقات آینده بهتر شویم.


سرمربی صبا در مورد تعویض دیرهنگام بازیکنانش گفت: بازیکنی که تعویض می کنیم باید دوندگی لازم را داشته باشد. شرایط سختی داریم. احمد حسن‌زاده دو روز قبل از بازی‌ها به ما اضافه شود و هنوز آماده نیست. شرایط خودش را نداشت. اوسانی نخستین تعویض ما بود ولی مشکلاتی داشت. باید بازیکنان ما هماهنگ‌تر شوند تا این مسائل به وجود نیاید.


مرفاوی در مورد خط دفاعی تیمش گفت: از سمت راست دفاعی زیاد میل به نفوذ داشتیم اما خواسته ما این نبود.


او در خصوص اظهارات خطیبی مبنی بر تدافعی بازی کردن صبا گفت: ما همیشه اینطور ترکیب می‌چینیم. تیمی که از ما زودتر شروع کرده بود امروز نسبت به ما برتری داشت. این همه هزینه می کنند و زمان زیادی برای تمرین داشتند و باید هم شرایط شان بهتر از ما باشد. صنعت نفت روز اول با ما مساوی کرد که به ما انتقاد شد ولی دیروز همان‌ها در آزادی از استقلال 3 امتیاز گرفتند.


مرفاوی تصریح کرد: برخی بازیکنان ماشین سازی سطح ملی هستند و از این نظر برتری نسبت به ما دارند. ما فقط دفاع صرف نداشتیم و اهداف خودمان را دنبال می کردیم. وقتی موقعیت تک به تک را گل نکردیم طبیعی است بعد از آن گل بخوریم. اگر می خواهیم منسجم تر باشیم باید بیشتر کار کنیم.


او یادآور شد: از تیم آنها توپ گیری کردیم ول گل زدیم. اگر مصدومیت داشتند بازی ادامه پیدا نمی کرد. توپ مرده ای نبود که بازیکن ما حمله نکند. یک مقداری قضاوت ها اینطور است و راجع به صحبت های مربی دیگری حرف نمی زنم. چند بار بازی جوانمردانه انجام دادیم ولی آنها یکی، دو بار این کار را کردند.


سرمربی صبا در مورد عملکرد داور بازی خاطرنشان کرد: داور هم انسان است و اشتباه می کند. امیدوارم داوری ها طوری نباشد به ضرر تیمی شود.

دیدگاه‌ها