کد خبر : 1347245 | 16 مرداد 1395 ساعت 22:59 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

داور وسط خوب کار نکرد

دایی: کار بزرگی انجام می‌دهیم

سرمربی تیم نفت تهران اعتقاد دارد تیمش با رفع کاستی ها روزهای خوبی را در لیگ شانزدهم تجربه می کند.

دایی: کار بزرگی انجام می‌دهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل پدیده تهران که نفت را 4 امتیازی کرد، در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد.


تیم برتر میدان بودیم
ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. امیدوارم خبرنگاران همیشه موفق باشند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، از دقیقه یک خوب بازی کردیم. در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و در ادامه گل دوم را به ثمر رساندیم. در هر دو نیمه بهتر و سرتر از حریف خود بودیم. باید سعی کنیم تا در بازی‌های آتی نیز به همین شکل سربلند خارج شویم.


این برد را فراموش می کنیم
بعد از بازی در هفته چهارم، وارد تعطیلات می‌شویم و امیدواریم در این بازه به آمادگی کامل برسیم. از هم‌اکنون این دیدار را فراموش می‌کنیم تا به فکر بازی بعد باشیم.


کار بزرگی در لیگ شانزدهم انجام می دهیم
متاسفانه خیلی دیر شروع کردیم، هفته قبل هم 3 امتیاز با ارزش را از دست دادیم. بازی هفته بعدی ما بسیار سخت است و البته فراموش نکنید که باید کاستی‌ها را جبران کنیم. اگر بتوانیم این نقاط ضعف را جبران و دو بازیکن دیگر به تیم خود اضافه کنیم، بدون شک می‌توانیم کار بزرگی در لیگ شانزدهم کنیم.


داور وسط خوب نبود
ببریم یا ببازیم، باید حقیقت را بگویم. داوران کنار امروز عالی قضاوت کردند اما داور وسط نتوانست آنطور که باید و شاید باشد. اعتراض در دنیا یک امر طبیعی است ولی همواره به داوران احترام گذاشته‌ایم.


همیشه به داوران احترام گذاشتیم
کار غیرطبیعی انجام نشده و باید بپذیریم که همیشه به داوران احترام گذاشته‌ایم اما توقع داریم که از داوری ضربه بیجا نخوریم، می‌شد هفته گذشته اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد برنده باشیم.

دیدگاه‌ها