کد خبر : 1347248 | 16 مرداد 1395 ساعت 23:09 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

عقیلی برای امضای قرارداد نیامد؛

ویسی: ما باید در تیم ملی بازیکن داشته باشیم

عبدا... ویسی در دیدار برابر تیم فصل گذشته خود درخشان ظاهر شد و با سه گل تیم سابق خود را در هم کوبید.

ویسی: ما باید در تیم ملی بازیکن داشته باشیم

به گزارش "ورزش‌سه"، عبدالله ویسی پس از پیروزی ارزشمند سپاهان 3 بر 1 مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری در مقابل خبرنگاران حاضر شد.

 

نقاط قوت حرف را پوشش دادیم
 روز خبرنگاران را به همه عزیزان خبرنگاران در ایران تبریک می‌گویم. بازی بسیار سخت و پر انرژی داشتیم و با تمام وجود بازی کردیم و بردیم. یکی از تیم‌های قدرتمند ایران را بردیم و تیمی که بهترین تیم چند سال اخیر خوزستان بود. نقاط قوت حریف را پوشش دادیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم کی روش  و همکارانش این بازی را دیده باشند و خواهش می‌کنم مربیان ملی بازی تیم سپاهان را ببیند  زیرا ما باید در تیم ملی بازیکن داشته باشیم.

 

به بازیکنانم نگفتم چه احساسی دارم
من طرفدار تیم خودم هستم هرچند آن تیم را دوست دارم و نمی‌دانم چه بگویم. این بازی برای من خیلی مهم بود و به بازیکنانم نگفتم چه احساسی دارم فقط گفتم باید چطور بازی کنند. نباید در مورد تیم‌ها بد صحبت کنیم فقط آدم‌های منفی اینگونه صحبت می‌کنیم. اگر بازی‌های ما در ورزشگاه نقش جهان باشد تماشاگران تیم ما چند برابر می‌شود و امیدوارم دیدار با پیکان در ورزشگاه نقش جهان باشد و بتوانیم از هواداران پذیرایی کنیم.

ویسی در مورد حملات استقلال خوزستان در نیمه دوم  و عملکرد خط دفاع شما نا امید کننده بود، گفت: متاسفم برای این طرز فکر شما،  ما به همه تیم‌ها گل می‌زنیم و استقلال خوزستان فقط یک موقعیت داشت که آن هم از روی شوت بود و دو سه کرنر باید به استقلال خوزستان  که قهرمان شده بدهیم و اگر این موقعیت‌ها را هم به حریف ندهیم بارسلونا می‌شویم و باید در اروپا بازی کنیم. موقعیت گل چیزی است که پشت دفاع ما صاحب توپ شوند و خط دفاع ما یکی از بهترین خطوط دفاعی در آخر فصل می‌شود. اصلا موقعیت گل به حریف ندادیم. ما به حریف موقعیت ندادیم و نقاط قوتشان را کنترل کردیم. خط دفاع ما فضای آنها را بست. خط حمله استقلال خوزستان بسیار قدرتمند است.


پدرو کاملا آماده نیست
او مصدوم و تعویض شد و وضعیت مصدومیتش به طور کامل مشخص نیست. وضعیت پدرو در  آمادگی کامل نیست.


امروز دنبال شوتزنی بودیم
 در هر بازی چیزهای متفاوتی از بازیکنان می‌خواهیم. امروز می‌خواستیم شوتزنی کنیم و آنها را به جلو کشاندیم و ضربه زدیم و در نیمه دوم هم برای حفظ توپ به میدان آمدیم و امیدوارم اتفاقات در هر بازی به سود ما رخ بدهد.


اولیویرا ساکت است
مگر نمی‌گویید خسوس بهترین دروازه‌بان است دیدید چطور از پرسپولیس گل خورد اگر من درون دروازه بودم آن گل را نمی‌خوردم. یک بچه فضول است و یک بچه ساکت است. خو ب من چه کار کنم که دروازه بان ما ساکت است و به او می‌گویم در خروج‌هایش بلند داد بزن بگو من که آرام این حرف را می زند.


سرمربی سپاهان در مورد وضعیت هادی عقیلی و اینکه گفته بود قرارداد سفید امضا می‌کند و او به تیم آمد گفت: او برای قرارداد سفید امضا نیامد.
ویسی در مورد حضور در حلقه اتحاد بازیکنان استقلال خوزستان گفت: بازیکنان استقلال خوزستان از من ناراحت بودند زیرا از آنها خداحافظی نکردم زیرا من اهواز نرفته بودم من دو سال با آنها زندگی کرده‌ام.
سرمربی سپاهان در انتها عنوان کرد که از شرایط محرم راضی است.

دیدگاه‌ها