کد خبر : 1347310 | 17 مرداد 1395 ساعت 04:40 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی: مصدومیت میزبانی جدی بود

رئیس کاروان پزشکی ایران در المپیک ریو گفت: با توجه به آب و هوای خوب هیچ موردی از زیکا در بین ورزشکاران ایرانی مشاهده نشده است.

نوروزی: مصدومیت میزبانی جدی بود

به گزارش "ورزش سه"، دکتر غلامرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره شرایط کاروان ایران در بازی های ریو اظهار داشت: تا اینجا شرایط خوب بوده است، آب و هوای ریو خوب بوده و تاکنون بیماری و مصدومیتی نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که پیش از اعزام خبرهای زیادی درباره ویروس زیکا شنیده می شد الان وضعیت را چطور می بینید، خاطرنشان کرد: با توجه به آب و هوای خوب و سرد مورد خاصی مشاهده نکردیم. از طرفی توصیه های لازم به ورزشکاران صورت گرفته تا خود را از ابتلا به بیماری در امان بدارند.

 

رئیس کاروان پزشکی ایران در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر فعالیت های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ تصریح کرد: از روزی که ورزشکاران وارد شدند وادا خارج از مسابقه تست هایی را گرفته است. امروز چند نمونه از کشتی و به صورت کامل از دوچرخه تست گرفتند. آنها در حال رصد کردن کامل ورزشکاران هستند و پیش از این نیز گفته بودند قرار است 5 هزار نمونه تست دوپینگ گرفته شود.

 

نوروزی همچنین درباره مصدومیت قادر میزبانی دوچرخه سوار کشورمان گفت: مصدومیت هایی که وجود داشت جزئی بود. چون مسابقات میزبانی در کوهستان و استقامت بود خطراتی هم وجود دارد. با تماسی که با سرپرست تیم داشتم متوجه شدم مصدومیت جزئی بود.

دیدگاه‌ها