کد خبر : 1347376 | 17 مرداد 1395 ساعت 11:55 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

آه و افسوس دایی و مهاجری (عکس)

خوش و بش مربیان و خنده روی لب های آنها فقط برای پیش از شروع بازی است. فقط برای چند لحظه. داور که در سوت خود به علامت آغاز بازی می دمد استرس مربی شروع می شود تا سوت پایان!

به گزارش "ورزش سه"، در جدال نفت و پدیده هم علی دایی حرص و جوش خورد و هم رضا مهاجری، با اینکه نفت تیم برتر میدان بود و در نهایت هم برتری خود را به سه گل جشن گرفت!


در این صحنه رضا مهاجری افسوس می خورد از موقعیت خوبی که از دست رفت و علی دایی هم آه می کشد. آه از حمله خطرناک که روی دروازه نفت خلق شد و البته خوشبختانه از نگاه او دروازه تیمش باز نشد!

 

1132333


استرسی که مربیان در جریان 90 دقیقه چه در شرایط برد و چه در شرایط باخت متحمل می شود بسیار بالاست تا جایی که برخی می گویند مربیان پول خون خود را می گیرند.


و اما نتیجه ای که در این بازی رقم خورد خیلی قابل تصور نبود. البته نفت را در بازی با استقلال تیم خوبی دیده بودیم اما تصور اینکه سه گل به پدیده بزند را نداشتیم. آنهم پدیده ای که خوب فوتبال می کند و در طراحی حمله روی دروازه حریف چیزی کم نمی گذارد.

 

1132334


بعد از همه حرص و جوش هایی که علی دایی و رضا مهاجری خورند علی دایی شادمان به خانه برگشت اما رضا مهاجری با چهره ای نارحت آماده بازگشت به مشهد شد. این چرخه تکرار می شود و طولی نمی کشد که رضا مهاجری را خوشحال خواهیم دید و علی دایی را ناراحت.

دیدگاه‌ها