کد خبر : 1347383 | 17 مرداد 1395 ساعت 12:23 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی ما گرفته نشد، نه ماشین‌سازی

الهامی: علم غیب نداشتیم که فیرپلی کنیم

مربی صبای قم معتقد است یک پنالتی به سود آنها اعلام نشده است و آنها از داوری ضرر کردند.

الهامی: علم غیب نداشتیم که فیرپلی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در مورد تساوی صبا مقابل ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود، نیمه اول اصلا توپ وارد محوطه جریمه ما نشد و تا حدود دقیقه 70 هم اصلا توپ به دست حامد لک برخورد نداشت؛ در روزی که می‌توانستیم 2 یا 3 بر صفر پیروز شویم 10 دقیقه آخر را از دست دادیم و فقط به یک امتیاز رسیدیم.

 

او در خصوص ناراحتی‌اش در رختکن صبا پس از این تساوی ابراز کرد: فقط به خاطر اینکه می‌توانستیم 3 امتیاز شیرین را بگیریم و از دست دادیم ناراحتی داشتم؛ ما و ماشین سازی اصلا از نظر شرایط مالی قابل قیاس با یکدیگر نیستیم ولی نمایش خوبی برابر آنها ارائه کردیم.

 

مربی صبا با اشاره به اظهارات رسول خطیبی مبنی بر اینکه به دلیل مسائل داوری 4 امتیاز از آنها گرفته شده است، گفت: اینها توجیهات بعد از بازی است؛ ما از داوری ضرر کردیم چراکه پنالتی آنها مشکوک بود ولی در طرف مقابل خطای پنالتی روی کریم اسلامی گرفته نشد؛ آنها برای بازی هفته آینده که دربی تبریز را مقابل تراکتورسازی دارند این صحبت‌ها را می‌کنند. این نوع مصاحبه کردن که بخواهیم برای مسابقات آینده بهره‌برداری کنیم خوب نیست؛ صحنه پنالتی آنها را به درستی ندیدم ولی به من گفتند اعلام خطای آنها مشکوک بود.

 

الهامی یادآور شد: آخرین تیم لیگ برتر بودیم که تمریناتمان را شروع کردیم و بازیکن گرفتیم و همین که سه هفته نباختیم نتیجه خوبی است؛ حیف شد 3 امتیاز بازی دیشب را نگرفتیم چون به غیر از 10 دقیقه آخر توپ در اختیار ما بود که اگر ضعف بدنی بازیکنان نبود این اتفاق هم پیش نمی‌آمد. هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم که تیم قابل احترامی است ولی امیدوارم از آنها هم امتیاز بگیریم و بدون باخت به تعطیلات لیگ برویم.

 

او در مورد مصاحبه خطیبی که گفته بازیکن صبا زمان زدن گل بازی جوانمردانه انجام نداد، اظهار کرد: خودشان هم می‌دانند چطور شد؛ مگر آنها ایستاده بودند که فیر پلی کنیم؟ همزمان با پاس گل سید مهدی حسینی، هاشم بیک‌زاده روی زمین افتاد و واقعا کسی نمی‌دانست هاشم روی زمین است؛ ضمنا اگر هم اینطور باشد بازیکن خودمان روی زمین بوده پس نباید این صحبت‌ها را کرد که فیر پلی انجام ندادیم؛ بازیکنان ما و آنها علم غیب نداشتند هاشم عقب زمین روی زمین افتاده است.

 


الهامی: آقایان اصفهانیان و عنایت از مسؤولان و پیشکسوتان با شخصیت داوری هستند ولی خواهش می‌کنم نسبت به انتخاب داوران جوان برای بازی برخی مربیان توجه بیشتری داشته باشند؛ برخی مواقع با یک اعتراضِ اوت مربی‌ای را اخراج می‌کنند ولی وقتی 90 دقیقه یک مربی اعتراض می‌کند، داور حرفی نمی‌زند. داوری فوتبال ایران هفته به هفته بهتر می‌شود و امیدوارم این مسیر ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها