کد خبر : 1347409 | 17 مرداد 1395 ساعت 13:59 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

کیم: از حضور در ایران خوشحالم

گفت و گو با اولین کره‌ای لیگ برتر ایران

کیم می‌گوید بازی مهم و سختی را برابر استقلال و هوادارانش پیروز شده‌اند.

گفت و گو با اولین کره‌ای لیگ برتر ایران

به گزارش "ورزش سه"، گوی هیان کیم هافبک تیم صنعت نفت آبادان و اولین بازیکن کره‌ای لیگ برتر در مورد دیدار با استقلال تهران حضور در ایران به خبرنگار ما در خوزستان گفت: این بازی برای ما خیلی سخت و مهم بود چون می‌دانستیم قرار است در برابر باشگاه خوب با هواداران زیاد بازی کنیم ولی برای ما مهم فقط پیروزی بود که پیروز شدیم. واقعاً این لذت بخش است که همه خوشحال هستیم، من بسیار خوشحالم که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنم چون اینجا بازیکنان خوبی هستند و هواداران پر شوری دارد.

قبل از آمدن به ایران از این کشور شناختی داشتید؟
حقیقتاً بسیار نه ولی الان مطمئن شدم که ایران کشور بسیار خوبی است با مردمانی دوست داشتنی، در آبادان مردم برای من و همچنین برای همدیگر زیاد احترام می‌گذارند من از باشگاه صنعت نفت آبادان بسیار سپاسگذارم که این فرصت را به من دادند تا به ایران بیایم و در این جا فوتبال بازی بکنم.


نظرتون در مورد هواداران آبادان؟
آنها واقعاً خیلی خوب هستند و در همه جا از ما حمایت می‌کنند من امیدوارم که بتوانیم آنها را با پیروزی‌ها و کسب ٣ امتیاز هر بازی خوشحال کنیم من شخصاً بسیار خوشحال هستم که در تیم پر طرفدار بازی می‌کنم.

 

قبل از آمدن به ایران از کدام بازیکن ایرانی شناخت داشتید؟
فقط بازیکنان تیم ملی و بیشتر علی کریمی و جواد نکونام ولی الان می‌بینم که در ایران بازیکنان زیادی هستند که از لحاظ فنی کیفیت بالای دارند.

 

در مورد شادی  بعد از بردتان؟
ما در این بازی  یک نبرد سخت و نفس گیر پیروز شده بودیم و هم بازیکنان و هم هواداران بیش از حد خوشحال بودیم و شروع کردیم در کنار هم به شادی و پایکوبی؛ واقعاً بازی سختی را با پیروزی به اتمام رساندیم.

دیدگاه‌ها