کد خبر : 1347428 | 17 مرداد 1395 ساعت 15:01 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب برانکو درباره اتفاقات تبریز؛

فحاشی در تمام استادیوم‌های دنیا اتفاق می‌افتد

سرمربی کروات پرسپولیس از اینکه تیمش روز گذشته برابر گسترش به برتری دست یافته خوشحال است اما ناراحتی اش بابت فحاشی هواداران حریف را پنهان نمی‌کند.

فحاشی در تمام استادیوم‌های دنیا اتفاق می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس بعد از مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر گسترش، درباره فحاشی هواداران این تیم گفت: در هر حال هواداران به ورزشگاه می‌آیند و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد مهم این بود که ما توانستیم مقابل گسترش به پیروزی برسیم.


او در مورد دیدار این هفته تیمش برابر صبای قم نیز گفت: در بازی با فولاد هم گفتم که برد ما مقابل گسترش زمانی ارزش دارد که بتوانیم صبا را شکست دهیم. همه تیم‌ها وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند چیزی برای از دست دادن ندارند و می خواهند ما را غافلگیر کنند. ما هم به دنبال نتیجه گرفتن هستیم. هیچ بازی در لیگ ساده نیست. شما نگاه کنید در دو سال گذشته قهرمان در ثانیه‌های پایانی مشخص شده است به هر حال ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم در تمام بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنیم.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد اینکه چه تدبیری برای لایه‌های دفاعی صبا دارید گفت: ما سعی می‌کنیم از دیوار آنها نفوذ کنیم. می‌دانیم که آنها برای دفاع کردن می‌آیند در همه بازی‌هایمان این اتفاق رخ می‌دهد و تیم‌ها برای دفاع کردن می‌آیند.


برانکو در مورد علت اخراج ایگور پانادیچ، مربی دروازه بانان تیمش در حاشیه این دیدار گفت: من علت آن را نمی‌دانم چرا که نزدیک خط بودم.

دیدگاه‌ها