کد خبر : 1347478 | 17 مرداد 1395 ساعت 17:19 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گلی شیرین است

زهیوی: استقلال خوزستان مشکل مالی دارد

زهیوی می‌گوید حدود 20-25 درصد از قرارداد فصل قبلمان باقی مانده است و هیچ پولی بابت امسال نگرفته‌ایم

زهیوی: استقلال خوزستان مشکل مالی دارد

رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره باخت تیمشان برابر سپاهان، آقای گلی و موضوعات مختلف گفت:


فکر باخت برابر سپاهان را نمی‌کردیم
 اصلاً فکرش را نمی‌کردیم که در این بازی بخواهیم بازنده باشیم، بابت این پیروزی به آقای ویسی و تیمش تبریک می گویم و امیدوارم تا در ادامه نیز تیم موفقی باشند. بازی بسیار سختی بود و به نظر من اشتباهات فردی روی باختمان بسیار مؤثر بود و ربطی به کادر فنی و آقای پورموسوی ندارد. ایشان تمام آنالیزها را به خوبی انجام داده بود اما بازیکنان خوب دستورات او را ادا نکرده بودند.

 

اشتباهاتمان باید به صفر برسد
ما باید اشتباهاتمان را به صفر برسانیم و بیشتر تلاش کنیم تا موفق شویم. دیدار با تیم ویسی یک مسئله عادی است، این رفت و آمدها در فوتبال عادی است. اگر کسی به دلیل حضور ویسی در تیم سپاهان تمرکزش را از دست داده فوتبالیست ضعیفی است، که من فکر نمی‌کنم هیچ کدام از بازیکنان ما به این دلیل تمرکزشان را از دست داده باشد.


همه مقصر هستیم
وقتی تیم می‌بازد همه مقصر هستند و نباید اشکال را روی یک نفر انداخت، سال قبل ما بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر را داشتیم و در ادامه فکر می‌کنم مستحکم‌تر خواهد شد.


آقای گلی شیرین است
از اینکه میثم دورقی به من فرصت پنالتی زدن داد ممنونم و خوشحالم که سومین گلم را زدم اما از باخت تیمم ناراحت هستم. امیدوارم اگر قرار است آقای گل شوم همراه با موفقیت استقلال خوزستان باشد. من تلاش بقیه بازیکنان را تبدیل به گل کردم و این سه گل تلاش همه بوده است، مطمئناً آقای گلی در لیگ برتر شیرین است.


مشکلات مالی زیادی داریم
ما با مشکلات مالی مواجه هستیم حدود 20-25 درصد از قرارداد فصل قبلمان باقی مانده است و هیچ پولی بابت امسال نگرفته‌ایم. این موضوع روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و امیدوارم که هرچه زودتر این مشکلات از سوی باشگاه حل شود.

دیدگاه‌ها