کد خبر : 1347651 | 18 مرداد 1395 ساعت 08:04 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: دوست دارم مثل اتلتیکو جنگنده باشیم

شکست تیم ما ربطی به شناخت ویسی نداشت

عبدالله ویسی در بازی با استقلال خوزستان یک برد با ارزش به دست آورد و برنده یک جدال حیثیتی بود.

شکست تیم ما ربطی به شناخت ویسی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، البته نمی‌توان گفت که تقابل ویسی و پورموسوی مثل تقابل بسیاری از مربیان فوتبال ایران، حاشیه‌ای و کینه‌امیز بود ولی به هر حال این ویسی بود که تیم سابقش را شکست داد.

چرا به سپاهان باختید؟


بعد از بازی هم گفتم که من مسئولیت شکست را به گردن می‌گیرم.البته باید بگویم که چند بازی سنگین را در یک زمان بسیار فشرده انجام دادیم و این مضووع به تیم ما فشار وارد کرد. ما ظرف 18 روز 4 بازی سنگین در 4 شرایط جوی و آب و هوایی پشت سر گذاشتیم. با ذوب‌آهن در اصفهان و با تراکتور در تبریز بازی کردیم و دوباره در اهواز با استقلال تهران در گرمای شهر خودمان به میدان رفتیم. در اصفهان هم شرایط خاصی وجود دارد و دوباره در این شهر با سپاهان باز یکردیم. همین چهار بازی در 18 روز هر تیمی را تحلیل می برد، چه برسد به تیم ما که برای تمرین باید در دمای 60 درجه اهواز کار کند.

 

یعنی شما مقابل سپاهان از لحاظ تاکتیکی ضعفی نداشتید؟


من نمی خواهم برد سپاهان را بی‌ارزش کنم و اتفاقا به ویسی هم تبریک می‌گویم که تیمش روز خوبی داشت.ما بعد از اینکه گل اول را خوردیم تا حدودی تمرکزمان از بین رفت اما در نیمه دوم واقعا فوتبال خوبی انجام دادیم و همه دیدند که چند فرصت ایده‌آل داشتیم.

 

فکر نمی کنید شناخت ویسی از استقلال خوزستان نقش مهمی در شکست تیم شما داشت؟


ما گل بد خوردیم که هر چند سال یک بار چنین گل‌هایی زده می‌شود.طبیعی است که ویسی روی تیم سابقش شناخت دارد ولی من معتقدم شکست ما ربطی به شناخت ویسی از استقلال خوزستان نداشت.البته باز هم می گویم که سپاهان خوب بازی کرد و به انها تبریک می‌گویم.

 

آیا نگران نیستید که با این باهت دچار مشکل شوید؟


شاید باورتان نشود ولی بعد از این باخت خیلی‌ها در خوزستان به من پیامک دادند که پیغام‌های آنها امیدوارکننده بود. قبل از شروع این بازی با این تفکر به میدان رفتیم که قطعا برد مقابل سپاهان همان قدر که نمی تواند تضمینی برای قهرمانی دوباره تیمم باشد قطعا شکست در این دیدار هم نمی تواند دلیل برای قهرمان نشدن باشد.ما تلاش می کنیم فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم و نتیجه هم بگیریم.

 

بعد از جدایی ویسی آیا سبک بازی تیم شما تغییر خاصی کرده است؟خودتان به عنوان سرمربی استقلال خوزستان، سبک کدام تیم اروپایی را دوست دارید که بخواهید از آن الگو بردارید؟


من معتقدم باید زیبا بازی کنیم و البته گل نخوردن را هم به عنوان یک اصل در نظر بگیریم.پارسال که ما را با لستر مقایسه می‌کردند و شباهت هایی هم با این تیم داشتیم.من اما سبک بازی اتلتیکو مادرید را هم دوست دارم چون بازیکنان این تیم با عشق و تعصب برای تیمشان فوتبال بازی می‌کنند و دوست دارم مثل اتلتیکو جنگنده بازی کنیم.

دیدگاه‌ها