کد خبر : 1347875 | 18 مرداد 1395 ساعت 20:13 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردا؛ رقابت برای تعیین رتبه

جاور: همه تلاشم را کردم

مهسا جاور پاروزن اهل زنجان در مسابقات روئینگ داده بودند با بازماندن از حضور در دور بعد ، برای تعیین رتبه نهایی پارو خواهد زد .

جاور: همه تلاشم را کردم

به گزارش "ورزش‌سه"،  جاور که ساعتی پیش در یک رقابت پرتلاش به مقام سوم گروه خود رسید حالا باید در دور نیمه نهایی با ورزشکارانی از تایلند، تایپه و پرو مسابقه بدهد. او دقایقی پیش در صفحه اجتماعی‌اش در این باره نوشت: من واقعا شرمندم همه تلاشمو کردم ته خط جون نداشتم و با فاصله 1ثانیه سوم شدم و نیمه‌نهایی رفتم و واسه رکورد بهتر تلاشمو میکنم تو روزهای بعدی. ممنون از لطف همگی... و ممنون از کم مهری بعضیا نسبت به همه ورزشکارا اینو بدونین نه تنها من بلکه همه ما تو ریو با کمترین امکانات تو همه رشته ها همه تلاشمونو کردیم بخاطر کشورمون .

 


مسابقه امروز جاور در مرحله یک چهارم نهایی یک رقابت نفس‌گیر در لاگوآ استادیوم بود. او شروع ضعیفی داشت اما با تلاش و غیرت فاصله خود را با دو پیشتاز این رقابت کم کرد و با اختلاف یک ثانیه در گروه خود سوم شد.

 


او با مشخص شدن نتایج شانس مجدد در تمام گروه‌ها فردا در نیمه نهایی برای تعیین جایگاه نهایی خود پارو خواهد زد. مسابقه او ساعت 20:10 دقیقه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها