کد خبر : 1348342 | 20 مرداد 1395 ساعت 10:25 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضیافت شام خداحافظی روستوفی ها با بردی اف

وداع آزمون و عزت‌الهی با کاشف ترکمن!

در فاصله چند روز از قبول استعفای سرمربی روستوف اعضای این تیم در ضیافت شام خداحافظی با این مربی شرکت کردند.

وداع آزمون و عزت‌الهی با کاشف ترکمن!

به گزارش "ورزش‌سه"،  باشگاه روستوف بعد از این که نتوانست به وعده های خود در قبال حل کردن مشکلات مالی و خریدهای مد نظر سرمربی عمل کند با فشارهای قربان بردی اف زیر بار استعفای این مربی رفت تا در همین ابتدای فصل شوک بدی به طرفداران وارد شود.


قربان بردی اف که نفوذ خیلی زیادی روی اعضای تیم دارد درست یک شب بعد از توقف این تیم در هفته دوم لیگ برتر روسیه برابر اورال با برپایی ضیافت شامی برای شاگردان و اعضای کادر فنی از آنها خداحافظی کرد که این مراسم بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های روسیه داشت.


سردار آزمون و سعید عزت الهی دو ملی پوش ایرانی روستوف هم در بین حاضران در این ضیافت شام بودند و در اواسط مراسم چند دقیقه ای با قربان بردی اف کاشف ترکمن خود به صورت خصوصی به گفتگو پرداخته و به نوعی با این مربی وداع گفتند.


نکته جالب در خصوص سرمربی مستعفی روستوف این است که این مربی از دستیاران خود خواسته همچنان به فعالیت خود در باشگاه ادامه دهند و هدایت تیم را به دست فرد دیگری نسپارند از همین رو روستوف در هفته سوم لیگ روسیه در جدال حساس با زنیت سن پطرزبورگ و همچنین دو بازی رفت و برگشت با آژاکس در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا همچنان با تفکرات بردی اف به مصاف رقبایش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها