کد خبر : 1348485 | 20 مرداد 1395 ساعت 17:13 | 87.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی روستوف رفت، من هم جدا می شوم

آزمون: بردی‌اف و اسپارتاک‌ بخواهند‌ به‌ مسکو‌ می‌روم

سردار آزمون پس از جدایی قربان بردی اف ساز جدایی کوک کرده. او مدعی است اگر اسپارتاک و بردی اف او را بخواهند برای ادامه فوتبال به مسکو خواهد رفت.

آزمون: بردی‌اف و اسپارتاک‌ بخواهند‌ به‌ مسکو‌ می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، یک سایت آلمانی خبر پیشنهاد شالکه 04 به سردار آزمون را منتشر کرد. خبری که در ایران سر و صدای بسیاری به پا کرد و البته همه را امیدوار. امیدوار به حضور مهاجم اول تیم ملی و روستوف در بوندس لیگا. آزمون که پس از درخشش در پیراهن روستوف و گلزنی در لیگ روسیه و البته پلی اف لیگ قهرمانان اروپا، این روزها نام خود را در قاره سبز سر زبان ها انداخته فعلا اطلاعی ار این پیشنهاد ندارد. او می گوید:« از پیشنهاد شالکه خبر ندارم و درباره اش هم از مدیر برنامه هایم چیزی نپرسیده ام. ابتدای فصل هم ترجیح دادم یک فصل دیگر در روسیه بمانم و برای روستوف بازی کنم.»


آزمون در ادامه پیرامون احتمال حضورش در اسپارتاک مسکو می گوید:« اگر بگویم از این ماجرا هم آنچنان اطلاعی ندارم شاید تعجب کنید. چون سالها با بردی اف بوده و زیر نظر او بازی کرده ام ، به محض شایعه حضور او در اسپارتاک، درباره پیوستن من نیز به این تیم نوشته اند. حتی شنیده ام مبلغ 8.5 میلیون یورو هم پول رضایتنامه است که واقعا در جریان ریز این مساله قرار ندارم. اگر بردی اف به اسپارتاک رفت و آنها نیز مرا خواستند قطعا به این تیم می روم تا زیر نظر این مربی به فوتبالم ادامه بدهم.»  


سردار که یکی از بازیکنان کلیدی روستوف است درباره اخراج مقابل اورال هم صحبت می کند:« من در این چند سالی که برای روبین کازان، روستوف و تیمهای ملی بازی کرده ام هرگز عصبی نشده بودم. همیشه سعی کرده ام بهترین شرایط را از نظر فنی و اخلاقی داشته باشم. مقابل اورال ، مدافع حریف می دانست که پای من آسیب دیده. چون چند دقیقه قبل برای تصاحب یک توپ با بازیکنان حریف درگیر شدم و پایم صدمه دید. او مرا دید اما از عمد عقب آمد و پایش را روی پای من گذاشت تا ضربه بزند. حرکت او واقعا ناجوانمردانه بود. من هم عصبی شدم. البته باید خودم را کنترل می کردم اما باور کنید نمی شد. شاید شما هم جای من بودید چنین حرکتی انجام می دادید. شاید هم اگر 10 بار دیگر چنین رفتاری از مدافع حریف ببینم همین کار را انجام بدهم. چون ناجوانمردانه به پای آسیب دیده من ضربه زد.»


کاشف آزمون در فوتبال روسیه کسی نبود جز قربان بردی اف. او چند روز قبل از روستوف استعفا داد و سه شنبه شب نیز مراسم خداحافظی اش در یکی از رستوران های قدیمی روستوف برگزار شد. آزمون درباره جدایی از بردی اف می گوید:«بردی اف یک مربی کاربلد است که نقش بسیاری در پیشرفت من داشته. او در روستوف هم نشان داد که چه مربی بزرگی است. سه شنبه شب همه بازیکنان را به مراسمی دعوت کرد تا خداحافظی کند. برایش آرزوی موفقیت می کنم. چه در اسپارتاک یا تیم ملی روسیه و چه در هر باشگاه دیگری.»


با جدایی بردی اف، آزمون هم از روستوف جدا خواهد شد. سردار می گوید:« بردی اف رفت و من هم قطعا از روستوف خواهم رفت. چون من در مقطع فعلی فقط با او می توانم پیشرفت کنم و به لیگ های معتبر بروم.»
گفت و گو: امیر اسدی

دیدگاه‌ها