کد خبر : 1348531 | 20 مرداد 1395 ساعت 20:04 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

چایچی: عملکرد قادر میزبانی خوب بود

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری بعد از رد شدن نیزبانی اد خط پایان مسابقات تایم تریل گفت: توقعات از دوچرخه سواری ایران در این ماده منطقی باشد.

چایچی: عملکرد قادر میزبانی خوب بود

به گزارش "ورزش سه" از مهر، مصطفی چایچی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با تاکید بر اینکه حضور دو نماینده از ایران در بخش تایم تریل نشان دهنده وضعیت ایران در این ماده است، گفت: میزبانی در این پیست بسیار سخت و در این شرایط آب و هوایی انصافا عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی هستیم.

 

وی ادامه داد: برترینهای دنیای دوچرخه سواری بخصوص این ماده از کشورهای اروپایی هستند که با امکانات خوب، حضور در لیگهای معتبر و قراردادهای نجومی اختلاف بسیار فاحشی با ورزشکاران آسیا و ایران دارند.

 

چایچی ادامه داد: در این مسابقه از بین حدود ٤٠ نفری که رکاب زدند فقط میزبانی و یک حریف قزاق آسیایی بودند که توانستند مسابقه را در تایم مجاز به پایان برسانند. حضور در این میدان بزرگ و در جمع برترینهای دنیا خود برای دوچرخه سواری ایران افتخار است. این بدان معناست که میزبانی در بین تعداد بالای ورزشکاران حرفه ای این رشته جزو ٤٠ نفر برتر دنیاست.

 

وی نتیجه میزبانی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: او ضمن اتمام مسابقات توانست ٣ نفر را پشت سر بگذارد که به نظر من کار بسیار ایده آلی بود.

 

چایچی در پایان گفت: دوچرخه سواری جزو رشته هایی است که استعداد و پشتوانه خوبی دارد و با حمایت مسئولین می تواند با برنامه ریزی میان مدت در آینده نمایندگان بیشتری در المبیک داشته و با توجه بیشتر حتی نیم نگاهی به موفقیت و پیروزی و مدال هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها