کد خبر : 1348770 | 21 مرداد 1395 ساعت 17:37 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هواداران را می پذیریم

کاظمی: امیدوارم در تیم ملی بازیکن داشته باشیم

کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهارم تیمش مقابل فولاد حاضر شد.

 کاظمی: امیدوارم در تیم ملی بازیکن داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سیاه جامگان در ابتدا برای ورزشکاران المپیکی کشور آرزوی موفقیت کرد و سپس درباره بازی فردای تیمش گفت: به خاطر شکست در بازی خانگی قبلی و از دست دادن امتیازات آن دیدار می خواهیم از میزبانی استفاده کنیم و به دنبال این هستیم که در نیمه بالای جدول باشیم.


وی درباره غایبان تیمش برابر فولاد هم گفت: مصدوم تیم ما همچنان خانزاده است و محروم و مصدوم دیگری نداریم.


کاظمی با اشاره به تعطیلات لیگ اظهار داشت: تعطیلات می تواند برای ما مفید باشد تا بتوانیم به آنچه مدنظر داریم برسیم.


سرمربی سیاه جامگان درباره اشتباهات گلر برزیلی تیمش در بازی مقابل سایپا گفت: در تیم ما هر بازیکنی در تمرینات بهتر و آماده تر باشد بازی خواهد کرد. در بازی فردا نورمحمدی مدافع مرکزی ما خواخد بود چون آماده نشان داده. در مورد انتخاب دروازبان هم همین گونه است. هرکسی در تمرینات بهتر باشد دروازبان ما خواهد بود. ضمنا روی دو گل خورده قبلی بازیکنان تعارف کردند و گلر مقصر نیست و نمی توانیم بگوییم بگوییم گلر مقصر بود. او سابقه بازی در سری آی برزیل را دارد پس گلر بزرگی است.


وی درباره نوسان فولاد در سه هفته آغازین لیگ با اطمینان گفت: با شناختی که تز سعداوی دارم او قطعا جلوی ما برای برد و فوتبال بازی کردن حاضر خواهد شد. به بازی های گذشته آنها نگاه نمی کنیم.


کاظمی در ادامه اظهار داشت: نارضایتی تماشاگران در دیدار با سایپا را می پذیرد و آنچه که پذیرفتنی نیست بی حرمتی هوادار است اما اما انتقاد را می پذیریم. چون هوادار حق دارد.
کاظمی در پایان به لیست احتمالی تیم ملی اشاره داشت و گفت: اگر کادر فنی تیم ملی بازیکنان را از دل لیگ بیرون بیاورد ما بازیکن در حد تیم ملی داریم.  قطعا همه تیم ها زیر ذره بین آقای کی روش و دستیارانش هستند.

دیدگاه‌ها