کد خبر : 1348903 | 21 مرداد 1395 ساعت 22:44 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: با رضاییان صحبت نکردیم

سرمربی ذوب آهن می گوید که رضاییان بازیکن تیم ملی و بزرگی است اما با او صحبتی نداشته اند.

گل محمدی: با رضاییان صحبت نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی پس از توقف تیمش در دیدار خانگی برابر گسترش فولاد با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

موقعیت ها را به آسانی از دست دادیم
در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه نمایش خوبی نداشتیم اما پس از آن تیم ما تیم برتر میدان بود. انتظار نداشتیم که بر روی یک ضربه ایستگاهی و به آسانی دروازه ی ما باز شود اما در ادامه بهتر شدیم و در نیمه دوم حریف به سختی به زمین ما می رسید. موقعیت های خوبی نیز خلق کردیم که به آسانی از دست رفت.

 

اختلافات بر بازیکنان تاثیر ندارد
اختلافات من و آذری بر روی بازیکنان و عملکرد آنها تاثیری ندارد. بعد از آن اختلافات ما یک بازی را بردیم و جلسات زیادی را برگزار کردیم و فکر نمی کنم مشکلی برای بازیکنان ایجاد شده باشد.

 

خلق موقعیت ارزشمند است
معتقد هستم که باید از این منظر نگاه کنیم که موقعیت های زیادی خلق کردیم که این موضوع بسیار ارزشمند است. تیم جوانی داریم که باید بیشتر کار کنند و تلاش بیشتری از خود به نمایش بگذارند. بازیکنان جوان من این اقتدار را دارند که در اصفهان تیم های بزرگتری را شکست دهند. انشاالله در تعطیلات وقت بیشتری می گذاریم تا نمایش های بهتری داشته باشیم.

 

تعطیلات برای همه بد است
تعطیلات برای همه ی تیم ها نامناسب است و به همه لطمه وارد می شود اما اولویت با تیم ملی است و مجبوریم اطاعت کنیم.

 

داوری ها پیشرفت کرده است
داوران نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته اند و حداقل برای ما خوب سوت زدند. نه اینکه بخواهم بگویم به نفع ما سوت زده باشند اما عادلانه سوت زدند. تشکر می کنم از مسئولان که داوری ها پیشرفت کرده است و به خورشیدی نیز خسته نباشید گفتم.

 

با رضاییان صحبت نکردیم
صحبتی با رضاییان نداشتیم و از آمدن او خبری نداریم. او بازیکن تیم ملی است و اگر تمایل داشته باشد، ما هم فضا را برای او مهیا می کنیم.

دیدگاه‌ها