کد خبر : 1349095 | 22 مرداد 1395 ساعت 16:27 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: برد را راحت از دست دادیم

مدافع پیکان معتقد است می‌توانستند با 3 امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

نعمتی: برد را راحت از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی درباره حضور پرشور هواداران در ورزشگاه دستگردی گفت: ابتدا از هواداران پرشور استقلال تشکر می‌کنم بابت اینکه با حضور پرشورشان باعث ایجاد انگیزه هم به بازیکنان ما و هم بازیکنان خودشان و با رفتن کیفیت بازی شدند.  بازی سنگینی مقابل استقلال برگزار کردیم ما آمده بودیم که این بازی را ببریم که متاسفانه نتوانستیم و در دقایق پایانی گل مساوی را از حریف دریافت کردیم.


وی در ادامه درباره گلی که دریافت کردند اینطور افزود: در 10 دقیقه آخر برای حفظ نتیجه ناخودآگاه عقب کشیدیم که متاسفانه استقلال در همین زمان اجازه حضور در نیمه ما را پیدا کرد و با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. ما در یارگیری خوب عمل نکردیم و یک گل خیلی ساده را دریافت کردیم. 3 امتیازی که می‌توانست در روند تیمی ما تاثیرگذار باشید را به راحتی از دست دادیم.


او در خصوص اینکه چه شد مرتضی آقاخان در زمین حضور پیدا کرد اینطور توضیح می‌دهد: دفاع چپ ما در زمانی که قرار بود به میدان بیاید پیش از شروع بازی و زمان گرم کردن مصدوم شد و خودش معتقد بود که می‌تواند بازی کند اما کادرفنی و پزشکی اعلام کردند که نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد که آقا مجید گفتند مرتضی جایگزین او شود، او پستش مهاجم است ولی در این بازی خیلی خوب توانست از پسش بربیاید.


مدافع پیکان پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازی مقابل استقلال از استرس بالایی برخوردار نبود گفت: لیگ با سرعتی پیش می‌رود که همه تیم‌ها به جز 3، 4 تای آنها همه از تماشاگران پرشور بهره می‌برند و معمولا ورزشگاه‌ها مملواز هوادار می‌شوند. با این اوصاف تیم‌ها به آن صورت استرس رقابت با تیم‌های بزرگ و نامی را ندارند چراکه تماشاگران تا دقیقه 90 تیم های خودشان را تشویق می‌کنند. بابت این موضوع که این فرهنگ‌سازی و تشویق هواداران تیم‌ها را در ورزشگاه‌ها جا افتاده به مسئولین فوتبال تبریک می‌گویم.


نعمتی درباره وقفه یک ماهه لیگ هم خاطرنشان کرد: هم این چیزی نیست که دست کسی باشد، ما بازی‌های ملی در پیش داریم و برای موفقیت تیم‌ملی در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی باید این تعطیلات را داشته باشیم. فکر می‌کنم این تعطیلات به نفع خیلی‌ از تیم‌ها باشد و هست. این تعطیلات کمک می‌کند که به شرایط نرمالشان برسند، ما هم از این شرایط قطعا به خوبی استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها