کد خبر : 1349112 | 22 مرداد 1395 ساعت 17:17 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی چهره استقلال را تغییر داد

هافبک آبی ها در مدت زمان کوتاه حضور خود در زمین بهترین بازیکن استقلال بود.

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان بابت تعویض های بد خود در برابر نفت آبادان که منجر به شکست این تیم شد، انتقادات زیادی را تحمل کرد اما تعویض های خوب او در دیدار با پیکان ورق بازی را برگرداند.


اسماعیلی در دقیقه 75 جانشین قربانی در زمین مسابقه شد و با تحرکی که به خط حمله استقلال بخشید، باعث شد تا چهره این تیم تغییر کند و آبی ها بازی باخته را با یک مساوی عوض کردند. اسماعیلی در کنار باقری بر خلاف رحمانی تحرک بسیار بالایی داشت و بارها برای توپ گیری به عقب زمین مهاجرت کرد تا بتواند نقش پر رنگی در جبران نتیجه استقلال داشته باشد. جوان اول استقلال در دیدار برابر پیکان بر خلاف دیگر هافبکهای استقلال که تنها با پاس های بیهوده در عرض کمکی به تغییر روند بازی نکردند، بارها شجاعانه اقدام به ارسال پاس رو به جلو کرد تا نشان دهد که لیاقت او بسیار بیشتر از حضور در دقایق پایانی بازی است.

 

1133981


بدون شک هافبک بازی ساز و جوان استقلال در 15 دقیقه حضور خود در زمین از دیگر بازیکنان استقلال نمایش بهتری داشت تا هواداران استقلال امیدوار باشند در شروع دوباره لیگ منصوریان بر خلاف بسیاری از سرمربیان با چشم پوشی از رقم قراردادهای بازیکنان، بازیکن آماده تر را در ترکیب استقلال به کار گیرد.

دیدگاه‌ها