کد خبر : 1349381 | 23 مرداد 1395 ساعت 13:56 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ضعیف نبود

جلالی: از بدشانسی رو به خدا کردم

سرمربی پیکان اعتقاد دارد تیمش در بازی با استقلال بسیار بهتر از 3 بازی قبلی بازی کرد.

جلالی: از بدشانسی رو به خدا کردم

مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما به جز بازی با تراکتورسازی در بقیه بازی ها خوب بازی کردیم ولی خودم هم اعتقاد دارم در بازی با استقلال بسیار بهتر از سایر بازی ها به میدان رفتیم. یک بازی کاملا منظم و تنظیم شده انجام دادیم و می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.


او در مورد این که با بدشانسی تیمش نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرد هم می گوید: گاهی در خلوت خودم در مورد این حجم از بدشانسی روبه خدا می کنم. چه بگویم من همیشه راضی ام به رضای خدا.


سرمربی پیکان در مورد اینکه استقلال تیم ضعیفی بود هم می گوید: من بازی استقلال برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت را دیده بودم و به نظرم آنها در برابر ما بازی بسیار بهتری انجام دادند. آنها هم دوندگی بیشتری داشتند و هم بازی بسیار درگیرانه تری برابر ما انجام دادند.


او ادامه داد: من فکر می کنم باید به منصوریان زمان داد و به این مربی جوان آرامش داد تا بتواند کارش را انجام بدهد. منصوریان در نفت تهران نتایج خوبی بدست آورده است و ثابت کرده که چه ظرفیت بالایی دارد و البته می تواند آینده درخشانی داشته باشد. من فکر می کنم ما باید از منصوریان به عنوان کسی که پتانسیل بالایی در مربیگری دارد مراقبت کنیم.


جلالی در پاسخ به این سوال که آیا مربیگری استقلال برای منصوریان زود نبود هم می گوید: این سوالی است که سال ها در رده مربیگری ملی و باشگاهی با آن روبه رو هستیم. در فوتبال دنیا هم استفاده از مربی های جوان تبعاتی دارد که بهای آن پرداخته می شود. در این زمینه بی تجربگی بزرگترین تبعاتی است که نصیب باشگاه ها می شود. بزرگترین حسنی که استفاده از مربی جوان دارد این است که او به تازگی از دنیای بازیگری جدا شده است و شرایط باشگاه ها را درک می کند و ضمن اینکه با انرژی که لب خط دارد می تواند برای بازیکنان داخل زمین بسیار مفید باشد. من فکر می کنم باید کاری کنیم که تبعات کم تجربگی مربیان به حداقل برسد.


سرمربی پیکان در مورد آینده تیمش هم می گوید: نگاه ما و تمام مجموعه باشگاه به آینده است و من فکر می کنم مجموعه هماهنگی هستیم و روزبه رو بهتر می شویم. ما در بازی با استقلال و صبا بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بازی برده را با تساوی عوض کردیم. من فکر می کنم این ها تاوان هایی است که در مسیر تکامل مان می دهیم و فکر می کنم آینده تیم بسیار روشن کند.

دیدگاه‌ها