کد خبر : 1349834 | 24 مرداد 1395 ساعت 20:00 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریو، تلخ تر از لندن شد

سرزنش عبدولی در رسانه‌های اجتماعی

المپیک ریو هم با شکست تلخ برای سعید عبدولی همراه شد اما این بار بر خلاف 4 سال پیش هیچ کس از او حمایت نکرد و حرکات این کشتی گیر بعد از شکست اعتراض تماشاگران رو به رو شد.

سرزنش عبدولی در رسانه‌های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی، فرنگی‌کار 75 کیلوگرم ایران در اولین دیدار خود در المپیک ریو یک بر یک نتیجه را واگذار کرد اما اتفاقات ناخوشایند در پایان مبارزه بود. او بعد از شکست مقابل مارک مادسن به سینه این کشتی‌گیر دانمارکی زد تا باخت او تکمیل شود. این حرمت او یک کارت زرد هم از سوی داوران به همراه داشت. ویدئو منتشر شده از عبدولی بعد از این شکست که جملات دور از انتظاری را به زبان آورده بود واکنش های شدیدی در صفحات مجازی داشت تا شرایط باخت او در ریو کاملا متفاوت با لندن شود.


ناراحت کننده تر اینکه او پس از شکست مقابل حریف دانمارکی شرایط روحی چندان مناسبی نداشت و بارها به داوران اعتراض کرد تا جایی که در حین خروج از سالن از سوی تماشاگران هو شد. تماشگران با این کار به او اعتراض کردند.


واکنش های گسترده در صفحات مجازی هم حرکات سعید عبدولی را تایید نکردند، برخلاف لندن. با این حال نصرالله سجادی معاون ورزش های حرفه ای وزارت ورزش که در سالن حضور داشت گفت:« داوری اصلاً اشکالی نداشت و او اخطار داد. مسابقه همین است و برد و باخت دارد. تیم کشتی فرنگی ما با تجربه بوده و هر کسی کار خودش را کرده است.»

دیدگاه‌ها