کد خبر : 1349983 | 25 مرداد 1395 ساعت 10:00 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: خستگی دیدار با رئال با ما بود

خورخه سامپائولی، سرمربی سویا، پس از شکست 2-0 تیمش در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا، برنامه فشرده دیدارهای تیمش را عامل رقم خوردن این نتیجه دانست.

سامپائولی: خستگی دیدار با رئال با ما بود

به گزارش "ورزش سه"، گل های لوئیس سوارز و منیر الحدادی در نیمه دوم، کمک کرد تا آبی و اناری ها در سانچس پیس خوان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.


سویا که در سوپرکاپ اروپا هم مغلوب رئال مادرید شد، در دیدار برگشت مقابل بارسا کار دشواری برای جبران نتیجه دارد و سامپائولی خستگی را عامل شکست تیمش معرفی کرد.

 

 

1134855

 

او به خبرنگاران گفت:" ما شور و اشتیاق زیادی نشان دادیم اما بیشتر از شور، باید فوتبال بازی کنیم. ما امروز در پاسکاری ها دقیق نبودیم. ما به تلاش ادامه می دهیم تا قوی تر شویم.
در نیمه دوم، ما بیشتر دویدیم تا اینکه بازی کنیم. این باعث شد تا حریف ضدحمله بزند. چنین تیم هایی کاری می کنند که بیشتر اشتباه کنید.


ما در حالی پای به این دیدار گذاشتیم که 120 دقیقه مقابل رئال مادرید بازی کردیم. ما غایبان زیادی داشتیم. تقویم بازی ها خیلی به ضرر ماست. ما کمی سنگینی خستگی را احساس می کردیم. باید همه چیز را خیلی خوب بررسی کرد. امیدوارم در دیدار چهارشنبه نمایش بهتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها