کد خبر : 1350881 | 27 مرداد 1395 ساعت 20:33 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

در تهران فقط برایم هتل گرفتند!

قلعه‌نویی: خودم مقصر هستم

نماینده پرتاب چکش کشورمان در المپیک ریو گفت: در وهله اول می‌گویم خودم مقصر هستم، چون ورزشکار مسئول نتیجه‌اش است.

قلعه‌نویی: خودم مقصر هستم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، پژمان قلعه‌نویی اظهار داشت: رکوردم بیش از ٧٧ متر است و اگر رکورد خودم را می‌زدم به فینال می‌رفتم، اما نتوانستم کاری انجام دهم. نمی‌دانم دقیقاً دلیل این اتفاق چه بود. در وهله اول می‌گویم خودم مقصر هستم، چون ورزشکار مسئول نتیجه‌اش است.

 

وی ادامه داد: مواردی هم در دوران آماده‌سازی‌ام اتفاق افتاده که نمی‌توان تاثیرشان را نادیده گرفت. بعد از اینکه سهمیه گرفتم، تمام برنامه‌هایم بهم ریخت. من از فدراسیون خواستم که اجازه بدهند در گلستان تمرین کنم، اما به من گفتند باید به تهران بیایم. در حالیکه مربی‌ام در گلستان بود و با او رکوردهای خوبی زده بودم، اما فدراسیون موافقت نکرد و مجبور شدم به تهران بیایم.

 

نماینده پرتاب چکش المپیکی ایران خاطرنشان کرد: در تهران هم کار خاصی نکردند. فقط برایم هتل گرفتند که استراحت و شام و ناهارم آنجا باشد، اما اینکه چطور تمرین کنم یا مربی‌ام که باشد، چیزی نگفتند. تنها تمرین کردم و به نظرم رکورد امروزم، نتیجه همین شرایط است.

 

قلعه‌نویی در ارتباط با اینکه شرایط مسابقه چقدر در نتیجه‌‌اش تاثیر داشته، گفت: شرایط مسابقه خیلی خوب بود. همه می‌گفتند، جو المپیک استرس‌زا است، اما برای من این حالت پیش نیامد چرا که ذره‌ای استرس نداشتم و خیلی راحت مسابقه دادم.

 

او درباره پرتاب سومش و اینکه چه اتفاقی افتاد، ادامه داد: من همیشه پرتاب سوم، بهترین پرتابم می‌شد، اما اینجا موقع پرتاب سوم کمربندم باز شد و نتوانستم پرتابم را کامل انجام دهم.

دیدگاه‌ها