کد خبر : 1351138 | 28 مرداد 1395 ساعت 21:42 | 94.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه سخت سبک‌وزن ایران

حریفان رحیمی و حسن یزدانی مشخص شدند

وزن‌کشی اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو انجام شد.

 حریفان رحیمی و حسن یزدانی مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام مراسم وزن کشی، حسن رحیمی و حسین یزدانی نمایندگان اوزان 57 و 74 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن 57 کیلوگرم که 20 کشتی گیر حضور دارند، حسن رحیمی در گروه دوم، پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف گارنیک مناتساکانیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان ویکتورلبدف قهرمان جهان از روسیه و ساندیپ تومار از هند کشتی خواهد گرفت.  در گروه رحیمی یانگ کیونگ ایل دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک از کره شمالی، بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و بایاخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان حضور دارند. در بالای جدول نیز ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از گرجستان، حاجی علی اف دارنده دو مدال طلای جهان (در وزن 61 کیلوگرم) از آذربایجان، ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از بلغارستان و دنیل دنیس و سلیمان آتلی کشتی گیران مطرح آمریکا و ترک حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 20 کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف آسناگه کاستلی از هائیتی می رود و در صورت پشت سر گذاشتن این حریف، در دور سوم باید با برنده آنوربات پروجاو نایب قهرمان جهان از مغولستان و سنور دمیرتاش از ترکیه کشتی بگیرد، در گروه یزدانی، لیوان لوپز دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از کوبا و نارسین یاداو دارنده مدال برنز جهان از هند حضور دارند. جردن باروز قهرمان المپیک و دارنده سه مدال طلای جهان از آمریکا، انور گدویف دارنده مدال برنز جهان از روسیه، جبرئیل حسن اف دارنده دو مدال برنز جهان از آذربایجان و بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان در بالای جدول قرار دارند و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهند شد.

رقابت های فوق از ساعت 17:30 فردا به وقت ایران در سالن کاری اوکا شماره 2 شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

دیدگاه‌ها