کد خبر : 1351180 | 29 مرداد 1395 ساعت 00:37 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش و یاران در حوالی یورو لیگ

آلکمار هلند موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر ویودینا صربستان بردی قاطعانه کسب کند.

جهانبخش و یاران در حوالی یورو لیگ

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرحله مسابقات پلی‌آف یورو لیگ امشب با 21 دیدار پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها از ساعت 22:30 تیم آلکمار هلند در حضور ثابت علیرضا جهانبخش در ترکیب خود در ورزشگاه کارادورد صربستان به مصاف تیم ویودینا رفت.


آلکمار که در مرحله قبل جیانینا یونان را حذف کرده بود امشب هم نمایش هجومی از ابتدای مسابقه داشت و توانست نخستین گل را در دقیقه 32 توسط استین ویتنس هافبک دفاعی خود به ثمر رساند اما این پایان کار یاران جهانبخش در نیمه اول نبود و در دقیقه 45 نیز آنها با ضربه فرید فرایدی مهاجم‌شان به گل دوم دست یافتند و با برتری قاطعانه به رختکن رفتند.


آلکمار برخلاف دو بازی لیگ برتر هلند که برابر هیرنفین به تساوی رسیده بود و به آژاکس یک بر صفر باخت مقابل ویودینا عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و علاوه بر حفظ نتیجه، برای زدن گل سوم در نیمه دوم نیز سعی داشت که در دقیقه 80 مجددا توسط استین ویتنس به آن رسید.


در این مسابقه که با حضور 90 دقیقه‌ای جهانبخش در ترکیب آلکمار همراه بود، این تیم به پیروزی ارزشمند 3 بر صفر در خانه ویودینا صربستان دست یافت تا نزدیک‌تر از همیشه به مرحله گروهی یورو لیگ باشد.


آلکمار و ویودینا ساعت 22:30 پنج‌شنبه هفته آینده(چهارم شهریورماه) در ورزشگاه آفاس هلند بازی برگشت‌شان را برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها