کد خبر : 1351518 | 30 مرداد 1395 ساعت 04:50 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

سلیمی: شرمنده مردم شدم

بهداد سلیمی که اگر داوران رعایت انصاف را می کردند روی سکو می رفت تالم ناداوری ها را از یاد برده و این به خاطر برخورد مردم خوب ایران است. برخوردی از جنس مهربانی و البته قدر شناسی.

سلیمی: شرمنده مردم شدم

به گزارش "ورزش سه"، دارنده مدال طلای المپیک لندن  در بدو ورود به ایران از قدرشناسی مردم و حمایت وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد و گفت:  مردم برای من سنگ تمام گذاشتند و از حضور پر مهر آنها در مراسم استقبال خوشحالم، خیلی زحمت کشیدند. آنها به من انرژی دادند و در شرایط سخت به من روحیه بخشیدند از مهر و محبت آنها بسیار ممنونم.


 وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران که با ناداوری، حقش در بازی های المپیک ریو تضییع شد، با بیان اینکه "شرمنده مردم شدم "ادامه داد: همه چیز مشخص بود و همه دنیا دیدند در دسته فوق سنگین چگونه حق من تضییع شد ، در هر حال چند روزی استراحت می کنم تا بتوانم برای آینده تصمیم خوبی بگیرم. دکتر گودرزی همه جوره ما را حمایت کرد، دستشان درد نکند.


 این وزنه بردار افتخار آفرین، هم چنین با اشاره به پرداخت پاداش برابر مدال طلا به او که از سوی وزیر ورزش و جوانان اعلام شده است، گفت: دستشان درد نکند ، وزیر ورزش و جوانان لطف کردند خودم را لایق این همه لطف نمی دانستم ولی دستشان درد نکند.


 بهداد سلیمی در پایان صحبت هایش به این نکته هم اشاره کرد: از وقتی آقای مرادی سکاندار وزنه برداری شدند این رشته را به خوبی با مدیریت خود اداره کرده اند.

دیدگاه‌ها