کد خبر : 1351769 | 30 مرداد 1395 ساعت 20:36 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریو، خاطره‌ای خوش‌تر برای کمیل

خاطره‌انگیزترین پیروزی کمیل قاسمی مقابل دلاگنف به برنز سنگین‌ وزن ایرانی منجر شده بود اما المپیک ریو خاطره‌ای فراموش نشدنی را از پیکار این دو بجا گذاشت.

ریو، خاطره‌ای خوش‌تر برای کمیل

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین برد کمیل قاسمی مقابل دلاگنف آمریکایی  فوق‌العاده‌تر از همیشه اتفاق افتاد، جایی که کمیل 125 کیلویی با 5 بارانداز پی در پی تنها در 33 ثانیه زمان نیاز داشت تا حریف را ضربه کند. این دومین کشتی‌گیر سنگین وزن 5 دیدار با هم داشته‌اند که قبل از المپیک ریو در 4 پیکار کمیل برنده مسابقه بوده است که خاطره‌انگیزترین آن به پیروزی در رده‌بندی المپیک لندن بازمی‌گردد که برد مقابل دلاگنف مدال برنز المپیک را برای کمیل به همراه داشت.


قطعا ششمین مبارزه این کشتی‌گیر تبدیل به خاطره‌انگیزترین رویارویی این دو و شاید تاریخ سنگین وزن المپیک شود. جایی که دلاگنف در همان ثانیه‌های ابتدایی 10 امتیاز را به کمیل داد تا این‌بار پیروزی سنگین‌ وزن ایرانی او را راهی فینال المپیک کند.


سیل واکنش‌های جذاب شبکه‌های اجتماعی بعد از این پیروزی عجیب و البته با ارزش به راه افتاده است و این کشتی‌گیر جویباری مثل همشهری طلایی خودش یک بار دیگر شور عجیبی را در فضای ورزشی به راه انداخته است.

دیدگاه‌ها