کد خبر : 1351829 | 30 مرداد 1395 ساعت 23:56 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: نمایش مسی مرا شگفت زده نمی کند

بارسلونا ساعتی پیش در نوکمپ موفق شد بتیس را 6-2 شکست داده و شروعی طوفانی در لالیگا داشته باشد.

انریکه: نمایش مسی مرا شگفت زده نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از مسی، سه گل از سوارز و تک گل آردا حکم برتری قاطعانه بارسلونا را صادر کرد تا آبی اناری ها نشان دهند که برای تکرار عنوان قهرمانی خود عزم جزمی دارند.

لوئیس انریکه در پایان بازی گفت:" این یک بازی تقریبا کامل و در بالاترین سطح بود که به نمایش گذاشتیم. بازیکنانم را با انگیزه تر از همیشه دیدم. بتیس موقعیت های گل اندکی داشت و خیلی بسته بازی می کرد اما بارسا در همه نقاط زمین فعال بود.

پس از خوردن گل تساوی کمی دچار تردید شدیم اما خیلی زود به گل برتری دست یافتیم و می توانم بگویم که بازی ما کامل بود. باید به بازیکنانم تبریک بگویم و همچنین به بتیس و هواداران اندکش که به خوبی تیمشان را تشویق کردند."

 

1136754

 

مسی و سوارز:" سوارز چه در دفاع و چه حمله، مشارکت فعالی داشت و سه گل زد. از بازی او رضایت کامل دارم. در مورد مسی هم چه می توانم بگویم؟ کارهای او مرا شگفت زده نمی کند. اگر ارتباط بین مسی و سوارز به خوبی برقرار شود و سایر بازیکنان نیز همکاری کنند، کسب پیروی راحت می شود. باید به مسی وسوارز گفت که از بازی خودتان لذت ببرید."

آردا:" او می تواند در خط میانی یا در فاز تهاجمی بازی کند. حالا آردا برای ما در نقش گلزن هم ظاهر می شود، بازی را خوب مدیریت می کند و دید بالایی هم دارد. خوب فضاها را شناسایی می کند و شوت می زند. باید از بازی خودش راضی باشد. رسیدن به چنین سطحی آسان نیست. در حال تماشای آردای همیشگی هستیم که نقشش در تیم بیش از گذشته شده است."

 

دیدگاه‌ها