کد خبر : 1352422 | 02 شهریور 1395 ساعت 12:49 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان به دستیار خارجی نیاز دارد؛

جباری: کمیته فنی بازوی منصوریان می‌شود

پیشکسوت استقلال تهران هم‌چنان معتقد است که استقلال به مربی خارجی به عنوان دستیار منصوریان احتیاج دارد.

جباری: کمیته فنی بازوی منصوریان می‌شود

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که معتقد به استفاده از دستیار خارجی در کنار منصوریان بود در مورد انتخاب بهتاش فریبا برای پست مدیر فنی استقلال  به "ورزش‌سه" گفت : من هم‌چنان همان نظر قبلی خود را دارم. منصوریان به یک مربی خارجی در کنار خود نیاز دارد تا بهتر بتواند ایده‌های خود را پیاده کند. ما باید این کار را انجام دهیم. چندین بار گفتم و باز هم می‌گویم، فردا هم در باشگاه با آقای افتخاری جلسه داریم و در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.


پیشکسوت استقلال صحبت‌های موجود در مورد تشکیل کمیته فنی را تایید کرد و عنوان داشت: صحبت‌هایی برای تشکیل کمیته فنی داشته‌ایم. قرار شد جلسه‌ای با افتخاری داشته باشیم که بتوانیم به توافق برسیم.

 

جباری در مورد اینکه آیا تشکیل کمیته فنی فشار بیشتری به منصوریان وارد نمی‌کند افزود: کمیته فنی کاری به منصوریان ندارد و کمک دست او خواهد بود. کمیته فنی بازوی منصوریان است که با شرح وظایف مشخص و تعیین شده کار خود را شروع خواهد کرد. البته با با آقای افتخاری به توافق برسیم.

 

بازیکن سابق استقلال در مورد نتیجه دو دیدار تدارکاتی استقلال ادامه داد: نتیجه‌های به دست آمده خیلی بد بوده است و امیدوارم این نتایج ادامه پیدا نکند و منصوریان موفق باشد.

 

وی در پایان گفت: آرزو می کنم منصوریان در استقلال موفق باشد. ما همه چیز خود را برای استقلال گذاشتیم و چیزی جز موفقیت استقلال نمی‌خواهیم.

دیدگاه‌ها