کد خبر : 1352914 | 04 شهریور 1395 ساعت 17:07 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

گابی میلیتو در مصاحبه با لاناسیون

مسی از انتقادات آرژانتینی‌ها ویران می‌شود

از مسی همواره انتقاد می شود که نمی تواند بازی هایی که در بارسلونا به نمایش می گذارد را در تیم ملی آرژانتین نیز ارائه دهد.

مسی از انتقادات آرژانتینی‌ها ویران می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، شکست در سه فینال متوالی باعث شد تا مسی تصمیم به خداحافظی با فوتبال ملی بگیرد اما در نهایت با اصرار مردم آرژانتین و سرمربی جدید این تیم از تصمیم خود صرفنظر کرد. سال گذشته پس از ناکامی در فینال کوپا آمه ریکا، برخی نشریات آرژانتینی حتی خواستار پس گرفته شدن کاپیتانی از مسی شده بودند.

 

 

1137831

 

 

گابی میلیتو، مدافع آرژانتینی سابق بارسلونا و مربی فعلی ایندیپندینته در مصاحبه با لاناسیون در مورد مسی گفت:" من مسی و شخصیت او را خیلی خوب می شناسم. او وقتی از سوی مردم مورد انتقاد قرار می گیرد در هم می ریزد و وقتی انتقادات از او بال می گیرد، کاملا از لحاظ احساسی ویران می شود. دو دسته بازیکن داریم. دسته اول به خوبی انتقادات را مدیریت می کنند و دسته دوم دلگیر می شوند. مسی از دسته دوم است.

 

همه دنیا مسی را تحسین می کنند و تنها در آرژانتین است که از او انتقادات اغراق آمیز و بیهوده می کنند. چه کسی بیشتر از مسی دوست دارد با آرژانتین به موفقیت دست پیدا کند؟ او برای پاسخ به منتقدانش حاضر است دست به کارهای غیرممکن بزند اما همیشه ناکامی تیم ملی به پای او نوشته می شود.

 

نمی توان مسی بارسلونا را با مسی آرژانتین مقایسه کرد چون کاراکتر بازیکنان بارسلونا با بازیکنان تیم ملی آرزانتین متفاوت است. مسی با برخی از بازیکنان بارسلونا 10 سال همبازی است و آنها اغلب هر سه روز یک بار کنار هم بازی کرده اند و هر روز نیز در تمرینات کنار هم حضور دارند. این شرایط در تیم ملی آرژانتین وجود ندارد.

 

معتقدم بازیکنان آرژانتین باید تا جاییکه می توانند در زمین به مسی توپرسانی کنند تا او بتواند خلق موقعیت کند. البته  این کار آسانی نیست چون مسی همیشه از سوی یک یا دو بازیکن محاصره شده است."

دیدگاه‌ها