کد خبر : 1353116 | 05 شهریور 1395 ساعت 19:13 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بازگشت به بارسلونا همیشه ویژه است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که بازگشت به نوکمپ برای بازی مقابل بارسا در چمپیونزلیگ، اتفاق ویژه ای برایش است اما این بازگشت را معمولی تر از بازی با بایرن مقابل بارسا در آوریل 2015 دانست.

گواردیولا: بازگشت به بارسلونا همیشه ویژه است

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در اولین بازگشت به نوکمپ در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 15-2014، 3-0 مقابل تیم سابقش شکست خورد و اکنون باید با منچسترسیتی، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل، مقابل تیم لوئیس انریکه قرار بگیرد.


او به خبرنگاران گفت:" نمی توانم انکار کنم که بازگشت به بارسلونا اتفاقی ویژه برای من است. من در آنجا بزرگ شدم و بیشتر سال های زندگی ام در آنجا سپری شده است. من مردم، باشگاه، رسانه ها و بیشتر بازیکنان بارسا را می شناسم. اتفاقی احساسی است اما قبلا هم با بایرن اتفاق افتاده است.

 

 

1137913

 

اگر به کار کردن در بالاترین سطح ادامه بدهم و اگر خوش شانس باشم که همچنان در چمپیونزلیگ حضور داشته باشم، این اتفاق در آینده نیز رخ خواهد داد. اولین بار این اتفاق عجیب بود اما برای دومین، دیگر عادی است."


سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد صعود از گروهی که سلتیک و مونشن گلادباخ هم در آن حضور دارند، گفت:" ما برای صعود از این گروه باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. می دانم بارسا تیم خوبی است و همین طور مونشن گلادباخ. من برای سلتیک احترام زیادی قائل هستم. آنها تجربه زیادی در اروپا دارند."

 

دیدگاه‌ها