کد خبر : 1353522 | 07 شهریور 1395 ساعت 14:26 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

اعاده حیثیت خامس مقابل سلتاویگو

خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی رئال مادرید با نمایش دیشب خود برابر سلتا نشان داد که هدفش ماندن در رئال است نه جدایی.

اعاده حیثیت خامس مقابل سلتاویگو

به گزارش "ورزش سه"، وقتی از زیدان در نشست خبری دو روز پیش سوالی در مورد ورودی خروجی های رئال پرسیده شد او پاسخ داد:" مطمئنا بازیکنی به جمع ما اضافه نمی شود اما احتمالا یک خروجی خواهیم داشت."

 

بلافاصله رسانه های اسپانیایی از این گفته زیدان چنین تعبیر کردند که خامس، گزینه جدایی از رئال طی روزهای مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات است. ابتدا گفته شد که او قصد خرید منزل در تورین و پیوستن به یووه را دارد و سپس بحث رفتن او به چلسی و آرسنال مطرح شد. دو باشگاه یوونتوس و آرسنال این گمانه زنی ها را رد کردند اما چلسی هنوز در این مورد واکنشی از خود نشان نداده است.

 

 

1138428

 

 

خامس که دو سال پیش با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست، خیلی زود در این تیم به یک مهره غیر قابل جانشین بدل شد. او فصل 2014-2015، هجده پاس گل داد و هفده گل زد اما فصل گذشته برای او کابوس وار به اتمام رسید. نه زیر نظر بنیتس و نه زیر نظر زیدان، خامس نتوانست به فرم همیشگی خود برگردد و در انتهای فصل به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

 

او فصل جاری را نیز با نیمکت نشینی در سوپرکاپ اروپا آغاز کرد و در اولین بازی لالیگا برابر سوسیداد نیز تعویضی سوم زیدان بود تا شایعات در مورد احتمال جدایی او قوت بگیرند اما خامس شب گذشته از دقیقه 64 و در شرایطی که دیدار رئال برابر سلتا 1-1 مساوی بود و کار برای کهکشانی ها گره خورده بود به زمین آمد و روند کار را به نفع رئال تغییر داد.

 

 

1138429

 

 

او روی گل دقیقه 81 تونی کروس تاثیر مستقیم داشت و در میانه زمین یک پاسور مقتدر نشان داد. خامس شب گذشته به گونه ای بازی کرد انگار که قصد داشت به زیدان بفهماند، هدفش ماندن است و قصد دارد به همان ستاره دو سال پیش تبدیل شود.

 

26 دقیقه برای عوض کردن نظر هواداران، اعضای باشگاه و حتی زیدان کافی بود بطوریکه زیزو در نشست خبری پس از بازی صراحتا تاکید کرد که خامس در رئال خواهد ماند. خامس برای ماندن، هر آنچه که می بایست را انجام داد و فعلا می توان گفت که خروج او منتفی است مگر اینکه در 4 روز باقیمانده اتفاق دیگری بیفتد.

 

دیدگاه‌ها