کد خبر : 1353650 | 08 شهریور 1395 ساعت 09:40 | 111K بازدید | 3 دیدگاه

10 انتقال احتمالی در آخرین روزهای نقل و انتقالات جزیره

ثانیه شماری برای رفتن به خانه جدید

مهلت فصل نقل و انتقالات در روز چهارشنبه 31 آگوست به پایان می رسد و هنوز امکان چند جا به جایی بزرگ در فوتبال جزیره وجود دارد.

ثانیه شماری برای رفتن به خانه جدید

به گزارش "ورزش سه"، در این تابستان بازیکنان بزرگی در فوتبال انگلیس جا به جا شده اند. از انتقال گران پوگبا تا پیوستن جان استونز به من سیتی، انگلیس تابستانی پر فراز و نشییب را تجربه کرده است اما تا روز پایانی امکان انجام خریدهای هیجان انگیز دیگر همچنان وجود دارد. با هم، به بازیکنانی که تا روز چهارشنبه امکان انتقال برای آنها وجود دارد نگاهی می اندازیم:

 

1138690

 

 

1- خامس رودریگز ( رئال مادرید – 50 میلیون یورو)

بعد از آنکه زیدان چند روز پیش اعلام کرد که یک جا به جایی، می تواند بهترین اتفاق برای خامس رودریگز باشد، سران چلسی به صرافت افتاده اند تا با مذاکره با اطرافیان او، زمینه جذب وی را فراهم کنند. چلسی به یک مدافع چپ، مدافع میانی و هافبک احتیاج دارد. مارسلو بروزویچ از اینتر، دیگر گزینه آبی های لندن است.

 

 

1138688

 

 

2- مانولو گابیادینی (ناپولی – 25 میلیون یورو)

بعد از اینکه اورتون در رقابت با آرسنال برای جذب لوکاس پرز ناکام ماند، حالا به دنبال جذب این مهاجم ایتالیایی ناپولی است. گابیادینی فصل گذشته نقش مکمل ایگواین را به خوبی بازی کرد و در اورتون، می تواند زوج خوبی برای لوکاکو باشد. البته فیورنتینا نیز از مشتریان گابیادینی است.

 

 

1138687

 

 

3- اسلام سلیمانی ( اسپورتینگ لیسبون – 25 میلیون یورو)

آرسنال، اورتون و لسترسیتی خواهان جذب این ملی پوش الجزایری هستند. البته تمایل وست بروم از همه جدی تر است و آنها پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را ارائه داده اند. سران اسپورتینگ قصد دارند تا از سلیمانی در دیدار برابر پورتو استفاده کرده و بعد اجازه جدایی او را صادر کنند.

 

 

1138685

 

 

4- جیمز مک کارتی ( اورتون – 20 میلیون یورو )

رونالدو کومان و اورتون، دیگر تمایل ندارند تا این ملی پوش ایرلندی را در ترکیب داشته باشند و به دنبال جایگزین برای او هستند. البته آرسنال، لستر، کریستال پالاس، ساندرلند و سلتیک همگان خواهان جذب این بازیکن هستند اما شانس نیوکاسل از همه بالاتر است.

 

 

1138683

 

 

5- جی رودریگز (ساوتهمپتون – قرضی )

ساوتهمپتون، اجازه خروج رودریگز را با 2 میلیون یورو صادر خواهد کرد. آنها قصد دارند تا سوفیان بوفال از لیل و سباستین هالر از اوترخت را به خدمت بگیرند. هال سیتی و ساندرلند از مشتریان رودریگز هستنمد اما شانس وست بروم برای جذب او از همه بیشتر است.

 

 

1138684

 

 

6- استفان انزونزی ( سویا – 25 میلیون یورو)

لسترسیتی، تمایل دارد تا این هافبک سابق استوک را به خدمت بگیرد اما در این راه، باید با یوونتوسی مقابله کند که بعد از ناکامی در جذب ماتوئیدی، قصد به خدمت گرفتن انزونزی را دارند. سویا با مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو حاضر به جدایی او نخواهد شد.

 

 

1138691

 

 

7- موسی سیسوکو ( نیوکاسل – 30 میلیون یورو)

مدیربرنامه سیسوکو در این هفته مذاکراتی با باشگاه وست بروم داشته است. البته اینتر و یوونتوس نیز خواهان جذب این هافبک فرانسوی هستند. اما به نظر می رسد خود سیسوکو نیز علاقمند به ادامه بازی در لیگ برتر است. تاتنهام، اورتون و کریستال پالاس از دیگر مشتریان سیسوکو هستند.

 

 

1138692

 

 

8- ویلفرد بونی ( منچستر سیتی – قرضی )

اگرچه وستهام موفق شد سیمونه زازا از یوونتوس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، اما هنوز برای انتقال ویلفرد بونی نیز امیدوار است.  البته والنسیا نیز مشتری خارجی ویلفرد بونی محسوب می شود. وستهام به جز بونی، قصد دارد تا کالوم چمبرز از آرسنال را نیز به شکل قرضی جذب کند.

 

 

1138686

 

 

9- جو هارت ( منچسترسیتی – قرضی )

منچسترسیتی، برای جذب مشتری برای هارت حاضر به پرداخت دستمزد او نیز شده است. بعد از پیوستن براوو به من سیتی، راهی به جز جدایی پیش روی هارت نمانده است.در حال حاضر ساندرلند را می توان جدی ترین گزینه داخلی هارت قلمداد کرد. البته خارج از انگلیس، سویا و تورینو نیز می توانند گزینه های جذب این دروازه بان 29 ساله باشند.

 

 

1138689

 

 

10- مامادو ساخو ( لیورپول – قرضی)

لیورپول تنها به صورت قرضی اجازه خروج این ملی پوش فرانسوی را صادر خواهد کرد. استوک سیتی و کریستال پالاس برای جذب این بازیکن 26 ساله ابراز تمایل کرده اند. علاوه بر ساخو، لیورپول امیدوار است تا پایان روز چهارشنبه، مقدمات پیوستن ماریو بالوتلی به پالرمو را نیز فراهم کند.

 

منبع: دیلی میل

مترجم: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها