کد خبر : 1354228 | 10 شهریور 1395 ساعت 12:30 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز به چین با هواپیمایی آسمان

ساکت: تیم ملی از امروز آدیداس می‌پوشد

محمد رضا ساکت ، رئیس سازمان تیم های ملی در آستانه بازی ایران با قطر به نکات جالب توجهی اشاره کرده است. از جمله اینکه تیم ملی با پرواز چارتر راهی چین خواهد شد. قرارداد با آدیداس از امروز آغاز شده است و...

ساکت: تیم ملی از امروز آدیداس می‌پوشد

به گزارش "ورزش سه"، حرف های محمد رضا ساکت در این باره را می خوانیم:


تیم ملی با پرواز فرست کلاس  
دولت هواپیمای اختصاصی جهت سفر تیم ملی به چین پیش بینی کرده و تدارک لازم و تأمین آن را به شرکت هواپیمایی آسمان سپرده است. شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای ایرباس 340 رو برای این موضوع در نظر گرفته که این هواپیما نیز 4 سال قبل با اعزام تیم ملی کشورمان به کره، سفینه شادی مردم ایران شد.
در این راستا دکتر اعلایی – مدیرعامل شرکت آسمان با پیگیری های مستمر و ابلاغ جهت این امر، این مأموریت تاریخی را نیز مجدداً به عهده گرفت تا در راستای شعار "من یک بازیکن تیم ملی هستم" حمایت عملی خود را در این ارتباط محقق کند. هم چنین دکتر اسلامیان – مدیر محترم سازمان بازنشستگی نیز با توصیه و تأکیدات اجرای این موضوع، پیگیری و زمینه عملی آن را فراهم کرد.شرکت هواپیمایی آسمان با اختصاص بهترین هواپیمای 4 موتوره 340 که مجهز به 35 صندلی first class و 35 صندلی business class است، تلاش دارد که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند. پرواز به چین بالغ بر 8 ساعت خواهد بود. این درحالی است که هواپیمای پیش بینی شده ظرفیت پرواز 15 ساعت مستمر دارد. هم چنین طبق اعلام، این هواپیما در چین خواهد ماند تا برگشت تیم را بلافاصله بعد از مسابقه فراهم کند و بازیکنان باشگاه ها بنا به توصیه فدراسیون فوتبال و کی روش سریعاً در اختیار باشگاه هایشان قرار گیرند.


قرارداد با آدیداس از امروز!
وفق مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون و کمیته بازاریابی و پیگیری های سازمان تیم های ملی، به منظور تأمین البسه استاندارد و دارای شرایط مناسب و کیفیت ویژه برای تیم ملی؛ از امروز لباس تمرین، هتل و مسابقه تیم ملی با آدیداس خواهد بود و این زمینه هم به عنوان اقدام دیگری در راستای ارتقای منزلت تیم ملی فراهم شده است.


اتوبوس تیم ملی موقتی است
در اقدامی دیگر فدراسیون و سازمان تیم های ملی با کمک شرکت فناپ، اولین اتوبوس اختصاصی بازیکنان تیم ملی را رونمایی کرد. این اتوبوس به طور موقت آماده سازی شده و در اختیار تیم های ملی خواهد بود و از هم اکنون نیز سفارش یک اتوبوس VVIP سه موتوره با امکانات ویژه توسط شرکت فناپ و سامانه 9090 به عنوان اسپانسرهای تیم ملی و با هماهنگی فدراسیون در حال آماده سازی است که زمان تحویل 6 ماهه را اعلام کرده اند.


بلیط بازی با قطر رایگان است
تجهیز صندلی های طبقه 2 ورزشگاه آزادی و ترمیم چمن از اقداماتی است که در راستای تکریم مردم و هواداران می توان به آن اشاره کرد. با تأمین هزینه بلیط توسط اسپانسر تیم ملی و خریداری کلیه بلیط ها توسط اسپانسر، حضور مردم در ورزشگاه رایگان خواهد بود.
هم چنین روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و امور فرهنگی فدراسیون و جمعیت حامیان هوادار، برنامه های ویژه ای برای روز بازی از 4 ساعت قبل از مسابقه تدارک دیده اند و در راستای انجام تشویق و حمایت تیم ملی نیز جلسات سازماندهی و هماهنگی با لیدرها و سرمشوقین ورزشگاه آزادی از 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شده و تدارکات لازم دیده شده است. ضمن اینکه با مشارکت باشگاه های پرطرفدار ما در استان های کشور مثل تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، ماشین سازی، نفت آبادان، خونه به خونه، تیم فوتبال مشهد، پدیده، سپاهان، ذوب آهن و تیم فوتبال کرمان و دیگر باشگاه ها شاهد حضور گروه های موسیقی با گویش های مختلف از نقاط مختلف ایران خواهیم بود. هم چنین روابط عمومی فدراسیون هم در راستای پوشش رسانه ای با قدرتمندی تلاش خود را انجام می دهد. در همین راستا کمیته سازماندهی محلی (LOC) با مدیریت دکتر اسدی – دبیرکل فدراسیون کلیه سازماندهی ها اعم از امور اجرایی، اداری، تشریفات، پزشکی، امنیتی، انتظامی و غیره را نیز پیش بینی کرده است.


کادر تیم ملی 4 روز زودتر به چین می رود
با برنامه ریزی صورت گرفته یک نفر از کادر تیم ملی، 4 روز زودتر به چین می رود تا اقدامات مربوطه برای تدارک لازم و استقرار مناسب و برنامه های تمرینی تیم را فراهم کند.

دیدگاه‌ها