کد خبر : 1354663 | 12 شهریور 1395 ساعت 01:08 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست بلژیک مقابل اسپانیا در بروکسل

تیم ملی بلژیک در دیداری دوستانه مقابل اسپانیا با نتیجه 2-0 شکست خورد.

شکست بلژیک مقابل اسپانیا در بروکسل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار با ارائه نمایشی حساب شده، توانست در خانه بلژیک به پیروزی دست پیدا کنند.

 

بلژیکی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند اما اکسل ویتسل نتوانست از موقعیتش استفاده کند. در دقیقه 9 اسپانیا صاحب اولین موقعیتش شد که آلوارو موراتا آن را از دست داد.


در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند تا اینکه داوید سیلوا در دقیقه 34، لاروخا را پیش انداخت. روی حرکت خوب ویتولو و حضور موثر دیگو کاستا، داوید سیلوا توانست دروازه کورتوا را باز کند.


بعد از این گل هم برتری اسپانیا ادامه پیدا کرد اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اسپانیا با برتری 1-0 به رختکن رفت.


نیمه دوم را اسپانیا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل برسند اما واکنش به موقعیت کورتوا روی ضربه سر قدرتمندانه جرارد پیکه، مانع از باز شدن دروازه بلژیک برای بار دوم شد.


برتری لا روخا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 62، خطای جوردن لوکاکو روی ویتولو، یک ضربه پنالتی نصیب این تیم کرد. داوید سیلوا پشت ضربه قرار گرفت و توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.


بلژیکی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل جلو کشیدند و صاحب چند موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 2-0 اسپانیا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها