کد خبر : 1354672 | 12 شهریور 1395 ساعت 01:29 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین ایتالیا مقابل فرانسه

تیم ملی ایتالیا در دیداری دوستانه، با نتیجه 3-1 مغلوب فرانسه شد.

شکست سنگین ایتالیا مقابل فرانسه

 

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری در اولین دیدار با هدایت جیامپرو ونتورا نتوانست نمایش چندان درخشانی داشته باشد و در دیداری که در ورزشگاه سن نیکلای باری برگزار شد، نتیجه را به فرانسه واگذار کرد.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 17، آنتونی مارسیال گل اول بازی را به ثمر رساند.


روی پاس عالی پل پوگبا، مارسیال توانست از کمند مدافعان حریف عبور کند و با ضربه ای دقیق، گل حساب کار را 1-0 کند.

 

 

1139715

 

اما ایتالیایی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 21 توانستند گل خورده را جبران کنند. روی ارسال ادر بود که گرازیانو پله از تعلل واران استفاده کرد و دروازه مانداندا را باز کرد.


اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 28، بار دیگر فرانسوی ها پیش افتادند. روی یک ضربه کرنر بود که کورزاوا توپ را با ضربه سر به ژیرو رساند و او هم دروازه ایتالیا را باز کرد.

 

1139714


بعد از این گل بار دیگر ایتالیایی ها پیش کشیدند و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.


در نیمه دوم مربیان دو تیم تعویض های متعددی داشتند و این مسئله روی ریتم بازی تاثیر زیادی گذاشت اما سرانجام در دقیقه 81، بار دیگر فرانسوی ها توانستند به گل برسند.  باز هم این پوگبا بود که ایجاد موقعیت کرد و کورزاوا توانست دوناروما را مغلوب و گل سوم فرانسه را به نام خود کند.


در دقایق پایانی فرانسوی ها می توانستند باز هم به گل برسند اما واکنش خوب دوناروما، اجازه گلزنی به پوگبا نداد و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید

 

 

 

دیدگاه‌ها