کد خبر : 1355063 | 13 شهریور 1395 ساعت 18:45 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقاسمی: "محمد بنا" هیچ وقت سازش نداشت

عضو شورای فنی کشتی فرنگی بعد از کناره گیری محمد بنا می گوید:« او می‌دانست اگر بماند باید با نسل جدید و طبق قوانین فدراسیون و شورا ادامه دهد و من تصور می‌کنم که او هیچ موقع سازش نداشته و همیشه خواسته است با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا داده است.»

ملاقاسمی: "محمد بنا" هیچ وقت سازش نداشت

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خبر استعفا محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران، حسین ملاقاسمی عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت:« البته در میانه راه اشتباهاتی نیز می‌دیدیم که به ایشان تذکر داده می‌شد اما او کار خودش را ادامه می‌داد و اگر دخالت ما ادامه‌دار می‌شد و در نهایت در المپیک نتیجه خوبی کسب نمی‌شد، تمام مشکلات به گردن شورا و فدراسیون می‌افتاد و ما تا بعد از المپیک هیچ دخالتی نداشتیم.»

 


او در ادامه افزود:«حالا بعد از المپیک مقرر شد که باید در چارچوب مشخص شده از سوی فدراسیون و شورا به فعالیت خود ادامه دهد و هر کار که دلش می‌خواهد انجام ندهد و ما توضیح داده بودیم که باید تحت قوانین و نظر شورا و فدراسیون به پیش رود. البته خود او نیز تصور نمی‌کرد که با این مشکلات مواجه شود و ملی‌پوشان این گونه نتیجه بگیرند. محمد بنا به انتخاب خود 6-7 ملی‌پوش که به آن‌ها اطمینان داشت با خود به المپیک برد و انتظار داشت که بدرخشند ولی اما نتیجه برعکس شد و همه آن‌ها نیز خداحافظی کردند.  محمد بنا می‌دانست اگر بماند باید با نسل جدید و طبق قوانین فدراسیون و شورا ادامه دهد و من تصور می‌کنم که او هیچ موقع سازش نداشته و همیشه خواسته است با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا داده است.»

 


او می گوید همه موفقیت های بنا در لندن را به یاد خواهند داشت:«‌ من، خادم و فدراسیون دوست داشتیم که محمد بنا بماند  و به کار خود ادامه دهد. متاسفم که رفت. هر کس تفکراتی دارد و احتمالا او نیز تصمیم‌گیری کرده و بعد از تصمیم‌گیری خود به این نتیجه رسیده است. نه فدراسیون و نه مردم، موفقیت‌های محمد بنا در المپیک لندن را فراموش نمی‌کنند.»

دیدگاه‌ها