کد خبر : 1355156 | 14 شهریور 1395 ساعت 10:34 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

5 نکته پیش از اولین حضور "بیگ سم" روی نیمکت انگلیس

آلاردایس و آغاز فصل تازه سه‌شیرها

سم آلاردایس، سرمربی انگلیس قصد دارد به بازیکنانی که در یورو 2016 عملکرد ضعیفی داشته اند، فرصتی دوباره بدهد تا آنها به اوج بازگردند.

آلاردایس و آغاز فصل تازه سه‌شیرها

به گزارش "ورزش سه"، سه شیرها دیدارهای مقدماتی جام جهانی را امشب با دیدار مقابل اسلواکی آغاز خواهند کرد و با بازیکنانی که در یورو 2016 عملکرد ضعیفی مقابل ایسلند داشتند. دله آلی،‌دنیل استوریج و کریس اسمالینگ نیمکت نشین خواهند شد و آدام لالانا، جان استونز و جوردن هندرسون به میدان خواهند رفت. اسلواکی در فرانسه یک تساوی بدون گل از انگلیس گرفت که باعث شد انتقادات از هاجسون بسیار بالا بگیرد زیرا او 6 تغییر نسبت به بازی قبلی خود ایجاد کرده بود و همین تساوی در نهایت باعث شد انگلیس در رده دوم کار را به پایان برساند. حال امشب زمان آن رسیده که ببینیم متدهای آلاردایس در تیم ملی انگلیس چگونه خواهد بود.

 

1140256

 


1- تغییرات تدریجی خواهد بود


آنهایی که از 5 تغییر آلاردایس در فهرست تیم ملی انگلیس ناراحت هستند و معتقدند که باید تغییرات بیشتری انجام می‌شد، با دیدن ترکیب اصلی تیم او مقابل اسلواکی ناراحت تر هم خواهند شد. ترکیب او تغییر زیادی نسبت به بازی آخر انگلیس در یورو نخواهد داشت و خبری از مایکل آنتونیو، دنی درینک واتر و لوک شاو در آن نخواهد بود. او سعی دارد اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد و تغییراتی در تاکتیک‌ها ایجاد کند.

 

1140257

 


2- جو هارت پسر خوش شانسی است


فصل جدید برای جو هارت شروع خوبی نداشت و او مجبور شد منچسترسیتی را ترک کند و راهی تورینو شود. شاید اوضاع برای او می‌توانست بدتر شود و فریزر فورستر و یا جک باتلند جانشین او در تیم ملی شوند ولی این تصمیم سخت اخذ شده است. هارت در درون دروازه انگلیس خواهد بود و رقابتی برای آن نخواهد داشت.

 

 

1140258

 


3- آلی در جایگاهی نامناسب


دله آلی فصل گذشته بهترین استعداد لیگ برتر و انگلیس بود و نقش مهمی هم در تیم ملی انگلیس ایفا می‌کرد. ولی آلاردایس عنوان کرده که در نگاه او، رونی و آلی برای کسب پست شماره 10 می‌جنگند که این کار آلی را بسیار دشوار می‌کند. در حقیقت رونی کاپیتان تیم است و نیمکت نشین شدنش خیلی دور از ذهن است.

 

 

1140255

 


4- فیکس بودن در باشگاه یک شرط است


سیستم قبلی انگلیس به بازیکنان مورد اعتماد خود که قبلا خود را ثابت کرده بودند و در تیم های باشگاهی وضعیت خوبی نداشتند نیز بازی می‌داد. با این حال آلاردایس به بازیکنانش هشدار داده که باید فیکس باشند که همین موضوع باعث شد ویلشر را از فهرست 23 نفره خط بزند و ویلشر نیز راهی بورنموث شود. کریس اسمالینگ نیز به خاطر نیمکت نشینی در یونایتد دچار شرایط مشابهی شده و وضعیت استوریج در لیورپول هم ممکن است به ضررش تمام شود.

 

 

1140259

 


5- رکوردی دیگر برای رونی


رونی با 53 گل بهترین گلزن تاریخ انگلیس است و به زودی از دیوید بکام عبور خواهد کرد و به دومین بازیکن تاریخ انگلیس از لحاظ تعداد بازی بازی ملی تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رفت رونی پس از یورو 2016 از میادین ملی خداحافظی کند، چه با تصمیم خود و یا مربی جدید ولی هافبک 30 ساله برای یک دوره دیگر خود را آماده می‌کند.

 

دیدگاه‌ها