کد خبر : 1355227 | 14 شهریور 1395 ساعت 14:29 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

جمله کی‌روش توصیف بازی بود

مهاجری: دروازه‌بان قطر بهترین بازیکن زمین بود

تیم پدیده خراسان در دو هفته اول توانست شروع خوبی را داشته باشد ولی در ادامه این روند صعودی متوقف شد و این تیم با کسب 5 امتیاز از 4 بازی در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است.

مهاجری: دروازه‌بان قطر بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پدیده خراسان در مورد اینکه آیا از نتایج تیم در 4 هفته ابتدایی راضی بوده است، گفت: با توجه به شرایط 4 هفته ابتدایی و اینکه بیشتر در بیرون از خانه بازی داشتیم از نتایج راضی هستم و نتایج امیدوار کننده بود.


مهاجری در خصوص تعطیلات لیگ و چگونگی آماده سازی تیم پدیده ادامه داد: چند روز استراحت کردیم و سپس تمرینات پرفشاری را دنبال کردیم. یک بازی با سیاه‌جامگان برگزار کردیم و امروز هم در مشهد به مصاف سپاهان خواهیم رفت.


وی در مورد اینکه آیا بازیکنی به این تیم اضافه شده ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم و تغییری در نفرات ما بوجود نیامده است.


سرمربی تیم پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که چرا حمایت خوبی از سوی هواداران از بازی‌های این تیم به عمل نمی‌آید افزود: جای تعجب دارد ولی عوامل متعددی در این موضوع دخیل هستند. به نظرم یکی از دلایل به وقفه‌های گاه و بیگاه در لیگ بازمی‌گردد و اجازه شکل‌گیری انگیزه را نمی‌دهد. بحث دور بودن استادیوم و کم بودن امکانات هم از دلایل دیگر می‌تواند باشد.


مهاجری در مورد عملکرد تیم ملی عنوان کرد: خیلی زجر کشیدیم تا بازی را ببریم. کی‌روش در پایان جمله خوبی گفت که ما نبردیم و فقط از باخت فرار کردیم. یک برد احساسی را به دست آوردیم و بچه‌های ما فعل خواستن را صرف کردند. تیم ملی هماهنگی خوبی نداشت و این موضوع به خاطر نداشتن بازی‌های تدارکاتی بود و از نظر کار تیمی عقب بودیم و دل به ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند بسته بودیم. ولی بچه‌ها با انگیزه بالایی که داشتند توانستند فعل خواستن را صرف کنند.


وی ادامه داد: دروازه‌بان آن‌ها که بهترین بازیکن میدان بود یک اشتباره بزرگ انجام داد و این برد به تیم ملی برای ادامه مسیر کمک زیادی می‌کند و بازیکنان روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند.

دیدگاه‌ها