کد خبر : 1355286 | 14 شهریور 1395 ساعت 17:25 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین امروز سرخپوشان در حالی آغاز شد که به نظر می‌رسد برانکو برنامه‌های ویژه‌ای برای سرخپوشان در نظر گرفته است.

 گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سهتمرین امروز سرخپوشان از ساعت ١٧:١٠ دقیقه با سوت برانکو ایوانکوویچ آغاز شد و این در حالی بود که با توجه به تقسیم بندی‌های صورت گرفته در زمین و قرار گرفتن ادوات تمرینی به نظر می‌رسد برانکو برنامه ویژه‌ای برای شاگردانش در نظر گرفته است.


* کریم باقری که در تمرینات روز گذشته غیبت داشت، امروز در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت.


* حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان در گروهی جداگانه از سایر بازیکنان پیش از آغاز تمرین به صحبت و البته شوخی می‌پرداختند.


* احسان علوان زاده بعد از صحبت‌های ابتدایی برانکو از جمع بازیکنان جدا شد و بعد از شنیدن برنامه تمرینی‌اش از سوی مارکو ابتدا به دویدن دور زمین پرداخت.


* استارت تمرین با پاسکاری های دونفره‌ی روبروی هم زده شد و بازیکنان با پاس‌های سرعتی، کوتاه و بلند و ... مرحله اول که به گرم کردن اختصاص داشت را پشت سر گذاشتند.


* محسن مسلمان بعد از پایان این بخش در کشاله‌اش احساس درد می‌کرد و لحظاتی زیر نظر کادرپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

 

1140382


* در ادامه بازیکنان در سه بخش تقسیم شدند. گروه دروازه‌بانان زیر نظر پانادیچ، یک گروه ٨ نفره زیر نظر چوک به فوتبال گل کوچک و گروه بعدی زیر نظر برانکو و باقری به حرکات ترکیبی و پاسکاری و... پرداختند.

 

* بعد از حدود ٥ دقیقه این دو گروه جاى خود را عوض کردند و همان آیتم را پشت سر گذاشتند.

 

* در مرحله بعدى بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند. در این بخش آنها باید پا به توپ از موانع عبور مى کردند و که در فضاى حدود ٣٠ در ٣٠ چند مانع پیش روى آنها قرار داشت که باید با اشکال مختلف توپ را از آن عبور مى دادند و در نهایت آن را وارد دروازه کوچک مى کردند. با توجه به موانع و انجام این حرکت در کورس دو نفره کرى شدیدى بین بازیکنان شکل گرفته بود.


* اشتباهات فراوان امین آرام طبع در عبور از موانع و انجام این آیتم علاوه بر اینکه خنده دیگر بازیکنان را در پى داشت، باعث شد تا چوک با شدت به سر خود بکوبد.

 

* در بخش بعدى بازیکنان باید همین آیتم را در حالى که یک توپ در دستان خود داشتند پشت سر مى گذاشتند. نکته جالب اینجا بود که بازیکنان در صف براى انجام این آیتم، به سبک مسابقه محله و شمارش آن، بازیکنان در حال کورس را تشویق مى کردند!

 

* این آیتم که به نظر مى رسد باعث تهییج بازیکنان شده در پایان با فن کشتى بازیکنان روى مارکو به پایان رسید و فرشاد احمدزاده، حسین ماهینى، احمد نوراللهى با حمله به مربى بدنساز این تیم او را سرنگون کردند.

 

* در بخشى از این تمرین برانکو از شاگردانش درخواست مى کرد با پاى غیر تخصصى ضربه نهایى را به ثمر برساند که البته نتیجه ضربات آنها قابل پیش بینى بود!

 

* در آیتم بعدى بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند؛ شهاب زاهدى، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهى و على علیپور در یک گروه، طاهرخانى، محسن مسلمان، کامیابى نیا، پریمیوف و محمد رحمتى در گروهى دیگر با جدا شدن از جمع بازیکنان به دویدن طولى پرداختند و حسین ماهینى، پل یانسکى، آرام طبع و ربیع خواه ابتدا باید حرکت عرضى چوک که از سمت راست تا چپ آنها را پشت سر مى گذاشت و در انتها توپش به کریم باقرى در سمت چپ مى رساند را مشایعت مى کردند و بعد از ارسال باقرى با حضور در محوطه جریمه مانع از سرزنى و استفاده از توپ توسط حامد آقایى و صادق محرمى مى شدند.

 

* در بخش بعدى مدافعان راهى کنار زمین شدند و به تمرین بدنى و دویدن طولى پرداختند و دو گروه دیگر وارد تمرین اصلى شدند.


بازیکنان در این بخش نیز در دو گروه باید با پاس هایى که مسیر آن و البته طریقه رسیدن به دروازه را برانکو مشخص مى کرد با عبور از موانع به دروازه مى رسیدند و ضربه نهایى را مى زدند.

دیدگاه‌ها